לינור אברגיל נבחרה על יד רשת גלי להוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור לעונת החורף הקרובה.
גלי הינה רשת הנעליים של ישראל, המציעה את המגוון הגדול ביותר של מותגים לכל המשפחה. ברשת ניתן למצוא מותגי אופנה מהמובילים בעולם, כגון: האש פאפיס, לי קופר, קטרפילר, ספולדינג ועוד.
ככזו, חיפשה הרשת דמות מובילה, שנתפסת באופן חיובי ואשר מתחברת לערכים אופנתיים, משדרת כריזמה אישית ומראה רענן.
לינור נבחרה בשל השילוב הנדיר של איכויות ישראליות לצד מראה אקזוטי שהפך אותה לדוגמנית בינלאומית מצליחה.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום לין & לין יעלה במודעות ובקטלוגים, וכן ב- 70 חנויות הרשת.
תקציבאית: רעות מושיוב. מנהל קריאייטיב: אבי שיטרית. ארט: אסתי שקדי.