X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

קוקה-קולה תשקיע 7 מיליון שקל ב- COCA-COLA LIVE קונצרט הרוק של השנה שייערך ב-21.9.06 במעגן הדייג בחיפה, החל משעה 16:00 ועד 08:00 בבוקר למחרת (יום שישי, ערב ראש השנה תשס"ז). אירוע המוזיקה הגדול של השנה יתקיים כמופע הצדעה ענק לצפון ויכלול 16 שעות רצופות של מוזיקה, בהשתתפות מיטב האמנים וצפוי לארח כ-40,000 מבקרים. ההחלטה על קיומו של האירוע התקבלה כהצדעה לצפון וכמחווה לבני הנוער.
"COCA-COLA-LIVE" הוא קונצרט הרוק הגדול ביותר המתקיים השנה בישראל, הן מבחינת ההיקף האמנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו. האירוע יתפרס על שטח של כ-100 דונם, שטח האירוע מיועד לכ-40,000 צופים, הבמה המרכזית הינה במת מופעי חו"ל עם 1000 פנסי במה ושטח, 25 דוכני מזון, 2 בתי קפה, 5 פאבים, 30 דוכני אומנויות, 4 צ'אי שופ, 80 תאי שירותים. שערי האירוע יפתחו בשעה ארבע ויסגרו בשעה שמונה בבוקר של יום המחרת.
הכניסה ל- COCA-COLA LIVE תהיה באמצעות רישום בלבד באתר המוזיקה של קוקה-קולה:mymusic.co.il. בתום הרישום ישלח למכשיר הסלולרי קוד כניסה לאירוע. קוד זה משמש למעשה ככרטיס כניסה, כך שלא יהיה צורך באיסוף פקקים או לשוניות.
איציק תמיר, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: "אירוע הרוק אינו תחליף לכפר המוזיקה אותו נאלצנו לבטל בשל המלחמה בצפון. מדובר באירוע שנולד אצלנו בחברה מתוך רצון אמיתי להפיק חוויה מוזיקאלית אופטימית ובלתי נשכחת-שטרם נראתה כמותה, לפתיחתה של השנה. המתכונת הסופית גובשה בימים האחרונים וכך גם המיקום שיהיה נגיש ויוכל להכיל כ-40,000 איש. ברור היה לנו כי האירוע יתקיים כמופע הצדעה ענק לצפון, וכמחווה מיוחדת לתושבי קריית שמונה וצפת החלטנו להעמיד אוטובוסים מיוחדים לאירוע ובחזרה ממנו-לטובת מאות בני נוער מהערים הללו".
COCA-COLA LIVE ייערך במתכונת וודסטוק, בהשתתפות האמנים המובילים של ישראל ביניהם בית הבובות, מוקי, אביב גפן, משינה, נינט, היהודים, עברי לידר, עידן רייכל, שי גבסו, הראל מויאל, אייל גולן, דין דין אביב, הדורבנים, עידן יניב וסינרגיה.
האמנים יופיעו על במת ענק של מופעי רוק בינלאומיים שתיבנה במתכונת כפולה - 2 סטים של הופעות כך שלא ייווצר פער בין הופעה להופעה והקהל יקבל חוויה מתמשכת של מוזיקה במשך 16 שעות ברציפות.
אורלי קליין דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "בשל ביטול כפר המוזיקה הוצפה חברת קוקה-קולה בתגובות בעוצמה ובהיקף שעלו על כל ההערכות: באתרי אינטרנט, בפורומים ובבלוגים. הועברו אלינו בקשות רבות לקיים אירוע מוזיקאלי גדול ומשמעותי ולפיכך החלטנו לקיים אירוע ייחודי שיפגיש על במה אחת את מיטב אומני הרוק הישראלים לערב חד פעמי מרגש".
COCA-COLA LIVE ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "דחף אחד" שיכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות. כמו כן, ילווה האירוע בקמפיין אינטרנט באמצעות אידאולוג'יק.
יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "תושבי חיפה והצפון שרק לפני מספר שבועות יצאו מהמקלטים מודים להנהלת חברת קוקה- קולה על המחווה יוצאת הדופן לקיים בחיפה אירוע שיהיה ללא ספק האירוע הגדול והאטרקטיבי של המוזיקה הישראלית. קוקה-קולה מעניקה לעשרות אלפי תושבי הצפון הזדמנות יוצאת דופן לצפות במיטב האמנים המובילים בארץ באווירה הייחודית של מעגן הדיג של חיפה. אין מתאים מהאירוע שיתקיים על-רקע אורות הנמל ורכס הכרמל, לסמל את החזרה לשגרה ובתוך כך את המאמץ המתמשך להפוך את חיפה לעיר של תיירות המתבססת לא רק על מיקומה ונופיה המדהימים של העיר, אלא גם על הפסטיבלים הייחודים המתקיימים בה".
אבטחה וביטחון: מתחם האירוע מוקף גדר היקפית, מאובטח על-ידי משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית. במתחם תפעל תחנת עזרה ראשונה.
הסעות: יופעלו הסעות מיוחדות מהתחנה המרכזית "לב המפרץ" לאירוע. פרטים נוספים לגבי הסדרי התחבורה לאירוע ניתן למצוא ב: באתר www.mymusic.co.il.
קרדיטים:
מנהלת שיווק תחום קוקה- קולה: אורלי קליין-דגן.
מנהל פרויקט קוקה-קולה:אהוד גיא.
ע.מנהלת מותג קוקה-קולה: גלית רוב.
מנהל יח"צ קוקה-קולה:תומר סגיס.
הפקה:פרומרקט.
מנהל תוכן אומנותי:קובי בן עטר.
משרד הפרסום- דחף אחד:
צוות קריאייטיב: יונתן בראונר, תמר דביר, איילת לובראני .
סופרווייזר: דפנה צ'רני.
תקציבאית: מור פסו.
בימאי סרטון הפרסומת: שחר סגל.
חברת הפקה: פי.או. וי.
מוזיקה: מיוזיק אקספרס.
קמפיין אינטרנט:
אידאולוג'יק-ינון לנדנברג.
רכש מדיה:
קראט מדיה 1.

תאריך:  05/09/2006   |   עודכן:  05/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il