X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מדי יום ביומו מתפוצצים מחבלים מתאבדים בעירק. מדי יום ביומו נרצחים עשרות בארץ הפרת והחידקל. מדי יום ביומו האיסלם הפונדמנטליסטי טובח באנשים חפים-מפשע, ובדרך כלל הנרצחים הם מוסלמים בעצמם. הידיעות הללו על המתרחש בעירק כבר כמעט אינן "עושות כותרות". וכי מה חדש בעוד פיגוע או בעוד עשרה-עשרים נרצחים אי שם במזרח-התיכון?
אבל כשהדבר קורה בבירת האימפריה של הוד מעלתה, התקשורת הבריטית והעולמית, כולל זו שלנו, אינה פוסקת מלדווח על כל שבריר מידע ועל כל שבריר מילה. וכי מה בעצם ההבדל בין שם לכאן? כלומר, בין בגדד ללונדון? האם חיי העירקים או חיי הזרים בעירק שווים פחות? האם רצח הדיפלומט המצרי בדם קר, באכזריות שאין חמורה ממנה, חשוב פחות מרצח נוסעי אוטובוס הקומותיים באחד מן הרחובות הבטוחים ביותר באירופה השאננה?
לפתע צריך להסביר את פשר גלישת הטרור אל בירת אנגליה הגאה. כן, טוני בלייר מצא תירוצים שאנשי הטרור הבן-לאדיים יכולים להיאחז בהם כמוצאי שלל רב: העוני, היעדר הדמוקרטיה, הסיכסוך בין ישראל לפלשתינים... "לא סתם אנחנו, 'אל קאעידה' ותומכינו, רוצחים אתכם. אנחנו מקופחים, שורר אצלנו עוני משווע, קיומה של ישראל מפריע לנו. דמוקרטיה? - סתם פליטת פה של ראש ממשלת בריטניה"... כך אומרים לעצמם, קרוב לוודאי, בן-לאדן וחבורתו אי שם במערת מיסתור על גבול פאקיסטן-אפגניסטן, כשהם חוככים ידיהם בהנאה למראה הזוועות שחוללו בלונדון, ההלם שהסבו ל"כופרים" האנגלים ודברי ההבל של המנהיג הבריטי.
לא שמחת ראשי הטרור העולמי - שמשום מה טרם נתפסו - צריכה להדאיג אותנו. אלא תגובת המערב, כפי שבאה לידי ביטוי בדברי בלייר חסרי האחריות. מלים שיש בהם בעקיפין כדי להצדיק את הטרור הרצחני נגד ישראל, המשתולל זה למעלה מארבע שנים. ישראל היא בעצם האשמה. אם לא בעצם קיומה, כי אז בעצם התגוננותה נגד האפשרות שתקום בלב ארץ-ישראל המערבית מדינת טרור הקרויה "פלשתין".
כבר עכשיו יש רשות פלשתינית, שאין לה כל חשק לבלום את החמאס והג'יהד האיסלמי. כבר עכשיו יש ממשלה בישראל, שאותה הקים המחנה הלאומי, שהחליטה על נסיגות גם מחבל עזה וגם בצפון השומרון. בכך, יש להודות, גם ישראל מעניקה עידוד עקיף לאירגונים המוסלמים הקיצוניים.
מה לעשות והיום גם בלונדון וגם בירושלים מוכות-הטרור טומנים המנהיגים את הראש בחול. גם אצלנו וגם שם מוצאים הסברים משונים להתקפות הללו של האיסלם, כמו רוצים לעקוף את האמת המרה. בלי לדבר בהכללות על דת האיסלם, בלי להתעלם מרוחב ומעומק התרבות המוסלמית ותרומתה בהרבה תחומים לאנושות, בלי לשכוח את מיליארד ויותר מאמיני דת כבירה זאת, צריכים הדברים להיאמר בגלוי: האיסלם בגילגולו הקיצוני הנוכחי מנהל היום מלחמת עולם שלישית במערב, שישראל חלק ממנו, אף כי רבים באירופה רואים בה "בעיה".
האיסלם בגילגולו הפונדמנטליסטי הכריז ג'יהאד על כל תרבות המערב ובמיוחד על ישראל. תכניסו את זה טוב טוב לראש, בוש ובלייר, שיראק ושרדר. שום פיוס לא יעזור לאחר ה-11 בספטמבר בניו-יורק ו-7 ביולי בלונדון. רק החזרת מלחמה שערה במלוא העוצמה ורק הכרזות אמיצות שאין בהן כדי להטיל את האשם על הגורם שסבל ומוסיף לסבול יותר מכל מאותו טרור, מאותה שנאה, מאותם מתאבדים, מאותו ג'יהאד - הלא היא ישראל.
חבל שבלייר הולך בדיבוריו המטופשים בעקבות רעייתו ובעקבות אותו ראש עיר שונא ישראל של לונדון, קן ליוינגסטון שמו. או-או איך הלה תקף בדברי בלע אנטישמיים את ישראל ואת ראש ממשלתה שרון (זה שעומד להוציא אל הפועל בעוד חודש את תוכנית חיסול גוש קטיף) רק לפני חודשים ספורים. וכי זה עזר לו? וכי זרועו הארוכה של הטרור המוסלמי - אשר שום דברי כיבושין ופייסנות צ'מברליניים לא ירככו אותו - לא הגיעה מגדות הפרת והחידקל עד לגדת התיימז?

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  11/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד אלהרר
שכשאין מה להפסיד יותר, תחושות הבטן המלאות זעם מחליפות את שיקול הדעת והאדם יוצא ממנה (מן הדעת!)
עו"ד חיים קליר
מייד לאחר התאונה התגלו במבוטח 10% נכות וחברת הביטוח הסכימה לשלם לו עבור 5% כנגד כתב שחרור    מצב המבוטח הלך והחמיר    כ-7 שנים לאחר התאונה, התברר כי נזקו נרחב פי כמה וכי נכותו הצמיתה מגעת כדי 75%    חברת הביטוח נפנפה את המבוטח
אביתר בן-צדף
ההתנהגות האצילה והמאופקת של הבריטים – ובעיקר, של תקשורתם – גורמת לי קינאה עזה    אצל הבריטים הדיווח היה מכובד וחסר התלהמות    גם התקשורת האמריקנית הייתה מאופקת בסיקור הפיגוע במגדלי התאומים בניו יורק    אצלנו הדיווח על פיגועים מוטה רייטינג, "צהוב" וממסחר את הסבל ואת הכאב    לפני שמונה שנים המליץ "כנס שפיים" על דפוסים מאופקים לסיקור אירועי טרור – עוד קול במדבר הישראלי
עו"ד ליאת בכר-סגל
יובל ברנדשטטר
הג'יהאד העולמי הוא הבעיה של כ-ו-ל-ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il