קוסמופארם, יצרנית מוצרי הטיפוח והטואלטיקה, עולה בקמפיין חדש לשמפו כיף. הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב בעיתונות ובטלוויזיה.
הקמפיין החדש מתמקד בחוויית החפיפה וטיפוח השיער, כאשר גם הפעם מככבת בו לואיסנה לופילטו, המלווה את המותג זו השנה השלישית. לופילטו, כיום בת 19, שהתפרסמה בעקבות סדרת "המורדים", היא כיום כוכבת פופולארית המופיעה במספר טלנובלות מצליחות בארגנטינה.
לפני כשלוש שנים החליטה קוסמופארם על רענון מותג כיף, שבא לידי ביטוי במארזים חדשים, ניחוחות חדשים והשקה של מוצרים חדשים. לואיסנה לופילטו נבחרה להוביל את המהלך והבחירה בה נחשבת להצלחה עד היום. "מסקר שערכנו, עולה, כי הקהל בישראל עדיין אוהד אותה ומזהה אותה עם "כיף", למרות שסדרת המורדים כבר איננה משודרת. לכן החלטנו להמשיך איתה גם השנה".
אחת ההצלחות הגדולות של לואיסנה היתה החדרת הביטוי "מוי כיף", סיסמא הקמפיין, לחלק משפת היום יום בישראל.
הקמפיין צולם באולפנים בבואנוס איירס ארגנטינה.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב: רנן כרמל, ארט דיירקטור: יוסי ברגר, קופי: חנה קאופמן, מנהלת לקוחות: יעל ירדני, תקציבאית: ריבי פלד, מנהלת מחלקת אסטרטגיה: נעה שלח סובול. בימוי: שירי שחר, בית פוסט: ג'רונימו, הפקה: פרדי זיסקרוט- גלים הפקות, יחסי ציבור: יורו קומיוניקיישן.