רשת האופנה H&O תשקיע כ- 5 מיליון שקלים בקמפיין חורף 2007, בימים אלה משיקה הרשת את הקטלוג המופץ במיליון עותקים. את הקמפיין מובילה כוכבת התקשורת גלית גוטמן עם הסיסמא "H&O - זה רק נראה יקר".
קטלוג החורף של H&O מציג את קולקציית חורף 2007 במגוון קטיגוריות: נשים, גברים, ילדים, אביזרי אופנה והלבשה תחתונה.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, קטלוג החורף מחזק את מיצוב H&O כרשת אופנתית ומובילה בקטיגוריית Value For Money המציעה מגוון רחב של פריטי אופנה, כאלה שכל אישה רוצה שיהיו בארון הבגדים שלה. הקטלוג של חורף 2007 מציג את אופנת החורף לנשים, גברים, ילדים והלבשה תחתונה במחירי רנ"י (רק נראה יקר).
קמפיין החורף של H&O כולל: סרטון פרסומת, מודעות בעיתונים, הפצת קטלוג בכמיליון עותקים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודת המכירה.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ, הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת. מנכ"ל הרשת הוא ניצן הדס.
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, סמנכ"ל קריאטיב: גיא בר, סמנכ"ל הפקות: דורית גווילי, מנהלת קבוצת לקוחות: קרן סלמנוביץ', צוות קריאטיב: אורן עמירן, זאביק גנני, מפיקת משרד: גלי שטרקמן, פלנינג: עמית קורן, סופרוויזר: יובל ווינגסט, תקציבאית: סיגל צור, מנהלת תקשורת שיווקית H&O: אלית בן בסט.