בית ההשקעות "רמקו" עולה בקמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום לין & לין. היקף הקמפיין, כ-250,000 דולר. הקמפיין כולל שלטי בילבורד באמצעות רפיד וכן 2 קירות ענק של ברעם, בנתיבי איילון על בנין תנובה ועל מרכז די-מול.
סיסמת הקמפיין: "רגיש לסיכונים? שאל על קרנות האג"ח של רמקו".
מטרת הקמפיין: להביא למודעות הציבור את קרנות האג"ח של רמקו, אשר תודות לניהול אחראי מצליחות להניב תשואות מצויינות במקביל להחזקה נמוכה במניות. הקמפיין מיועד בעיקר למעוניינים להשקיע בשוק הסולידי ולהינות מתשואות אטרקטיביות, תוך שמירה על רמת סיכון נמוכה.
יניב רחימי, רמקו: "זהו הקמפיין הגדול ביותר של רמקו בשנים האחרונות. בחרנו לצאת איתו לאור העובדה, שבחודשים האחרונים קרנות האג"ח של רמקו הניבו ביצועים מרשימים ביחוד על-רקע הירידות בשוק ההון".
גיל ליבר, מנכ"ל לין&לין: "לאחר בדיקה מעמיקה והבנה של היתרונות המהותיים שיש לרמקו כבית השקעות מוביל בשוק תחרותי, הגענו למסקנה כי המשקיע הפרטי ויועצי ההשקעות בבנקים צריכים להיות מודעים יותר לעובדה שרמקו הינו בית ההשקעות הטוב ביותר בענף בתחום האג"ח".