X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

"..חרא עליהם, שישרפו. אל תעשה חשבון.. תיתן להם מכות בפלג גוף תחתון... אתה רק תעבוד. החיילים לא יעשו את זה.... אתה יודע שאני מומחה לחרדים האלה... אני לא איזה זונה שפותחת את הרגליים... אני יש לי תשלום עבור זה שאני פותח את הרגליים. אני אזיין את האמ-אמא שלהם...".
דוגמית מדברי תנ"צ (!) ניסו שחם כשתדרך קצין אחר לגבי הטיפול במתכנסים בכפר מימון. המושג "תצילנה האזניים" ראוי היה לבוא לעולם ולו רק כדי לתאר את ההרגשה למשמע דבריו של מפקד מרחב הנגב של משטרת ישראל. המסכת הארוכה שצולמה ושודרה על-ידי ערוץ 10 כללה בנוסף לגידופים גם שורה של עבירות על החוק שיטוייחו כרגיל עד לשכחת הציבור הגואלת שאינה מאכזבת לעולם.
ניצב בדימוס אריה עמית, ששמו כמחפה על מדיניות אוסלו בתקופת רבין יצא למרחוק, אמר בתגובה כי ניסו הוא "מהמשובחים שבקציני משטרת ישראל". למראה הרמה הכללית של המשטרה יתכן וניתן להאמין לו.
ברור לחלוטין שאיש לא ימצה את הדין ברצינות עם הקצין הנראה, נשמע ומתנהג כאחרון העבריינים על הפרת פקודות המשטרה המחייבות הדרגתיות בשימוש באמצעי פיזור הפגנות בהתאם למצב בשטח ונראה גם שהתדמית המחרידה שיצר ניסו למשטרה אינה מטרידה את ראשיה יתר על המידה.
קשה להיות מופתע מכך למראה משטרה העוצרת ברשעות וטימטום אוטובוסים של מפגינים, נותנת פקודות בלתי חוקיות להכות מפגינים ומעניקה חיפוי אוטומטי לשוטרים העבריינים, מורידה אנשים עם סרטים כתומים מקווים סדירים של אגד ואינה מעלה על הדעת להצטייר כגוף המופקד על שמירת החוק.
מועצת יש"ע ואישי ציבור אחרים הזדרזו בשבלוניות שגרתית לדרוש את סילוקו של ניסו מהמשטרה וטעו בכך טעות גדולה. ניסו שחם חייב להשאר במשטרה כי אין כמוהו כדי לבטא ולסמל את דמותה המכוערת, העבריינית ואת תת הרמה של התנהלותה. לא רק את המשטרה הוא מייצג, אלא את מערכת אכיפת החוק ואת כל המשטר הישראלי המשלב בתוכו את התמהיל הריחני של תת רמה, רשעות, בורות, שטחיות, שנאה, בהמיות וזלזול בחוק ובערכים תוך שיתוף פעולה צייתני ונלעג עם ראש ממשלה רמאי ועבריין.
במקום להתחיל את מסכת הויכוחים השגרתית של דרישת הדחה מול החיפוי, הטיוח וההשכחה כהתגוננות, היה צריך לפעול הפוך. דרישה תקיפה של גורמי הימין להשאיר את ניסו בתפקידו כמבטא המשובח ביותר של רוח המשטרה והמשטר הייתה מציבה קבל עם ועדה מראה מביכה למדי אל מול פניה של המשטרה עד שיתכן והייתה נאלצת לסלקו בעצמה. חבל מאד שבוזבז כאן נכס הסברתי חד פעמי שכזה על-ידי טיפול כל כך שגרתי. בצה"ל למשל לא ניתן למצוא קריקטורות דוגמת ניסו. שם עדיין נהנה עבד נרצע של עומרי דוגמת דן חלוץ מהילת העבר כמפקד חיל האויר.
האמן שערך את הכתבה בערוץ 10 שבה "כיכב" ניסו, חתם את הכתבה בגאוניות עם תמונת ילד קטן חמוד, לבוש חולצה כתומה הישן שנת ישרים על מזרון המונח על הקרקע. אין בעולם ניגוד חריף יותר בין התמונה הזו, מלאת הטוהר, התום והמתיקות לבין תמונות הביוב שהעניק תנ"צ ניסו שחם לציבור כמזכרת עולם לאחת התקופות המכוערות ביותר בתולדות העם היהודי.

תאריך:  29/07/2005   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
מתוך הספר: "עורך הדין לשירותך", הנמצא בהכנה בהוצאת ש"י
אביתר בן-צדף
לחוות החיות של אריק שרון נוספו חיות חדשות – קרנפים חומי-חוטם
נסים ישעיהו
הנחת היסוד של העולם בכלל ו-לא נעים לומר, שלנו בפרט היא של מדנים ומחלוקת    כולם בתחרות עם כולם    קוראים לזה 'השגיות' אבל בשיטות המדידה של ההשגים, במודע או שלא במודע, מעודדים את התחרות ואת המחלוקת    צריכים להשיג יותר מהזולת    ואם זה על חשבון הזולת – מה בכך? לפעמים אפילו רצוי שזה יהיה על חשבונו    השיטה הפוליטית, כבר אמרנו?
יובל ברנדשטטר MD
היהודים נוהגים לסובב את עצמם בכחש. לכן כדאי להקשיב היטב לדבריהם של חברי הכנסת הערבים
עו"ד ליהיא כהן-דמבינסקי
שאלת הערכת שווי העסק היא מהשאלות הקשות בהן תיתקלו בעת הגירושין, אם תגיעו למצב שכזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il