חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה בחיזוק המותג, ועולה בקמפיין המורכב מכמה סרטונים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של כ- 650 אלף ₪, בערוצים המסחריים.
סדרת הסרטים עושה שימוש בשפה הויזואלית של מי עדן מתחת למים ומציגה את המגוון הרחב של המארזים האישיים הייחודיים למי עדן, לכל שימוש ולכל מטרה. בסיומו של כל סרטון מציגה מי עדן אריזת מוצר המתאימה לדמויות המשתתפות בו: מי עדן בייבי לפעוטות, מי עדן ספורט לאימון היומי, מי עדן משפחתי לגבר ולאשה ועוד.
הקמפיין, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם כאמור עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרליים הטבעיים של מי עדן, תוך הדגשת מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן. מים באריזה לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".