X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

לא להאמין, אך תקופות מיתון כלכלי מציעות הזדמנויות לעסקים רבים. עסקים שיכולים להגיב במהירות לשינויים בכלכלה, שיכולים להפיק את מירב התועלת. מקובל שעסקים מקטינים תקציבי שיווק בזמנים קשים כלכלית. כתוצאה מכך, מדיות פרסום סובלות מירידה במכירות. דפוס, הוצאה לאור, רדיו, טלוויזיה, הדפסות וכו' ניצבים בפני ירידה במכירות, כך שהם רעבים ויצירתיים בפיתויים למפרסמים.
מפרסמים חכמים מנצלים את היתרונות של התמריצים הנדיבים, כמו: שניים במחיר אחד, פרסומות צבעוניות במחיר שחור לבן ודילים יצירתיים אחרים. כשאתה מנצל את היתרונות של הדילים הללו, אתה מגדיל את השפעתך ומאריך את חיי התוכנית השיווקית והתקציב שלך.
לא זו בלבד שאנו יכולים להשיג דילים מצוינים של פרסום, אלא שאנו יכולים לעשות זאת כמעט בלי תחרות. קרוב לוודאי שהמתחרים מקצצים במאמצי השיווק. זה משאיר את השטח פתוח בפניך לשליטה בשוק.
מיתון מציע הזדמנויות אדירות לעסק קטן להפוך לכוח השליט בשווקים מסוימים. מיתון הוא זמן מצוין להיות המנהיג בתחומך ולמיצוב המותג שלך בקרב לקוחותיך ולקוחות פוטנציאליים.
הזדמנות אחרת שמציג המיתון היא כאשר המתחרה הוא ממש גדול בתעשייה שלך. ככל שחברות יותר גדולות, ארצית או אזורית, הן פחות גמישות ומתקשות להגיב לשינויים בתנאים כלכליים. היתרון של עסק קטן הוא שהוא יכול לשנות ולהפעיל בדרך חדשה פרסומות, בהתאמה למצב הכלכלי המשתנה. המתחרים לעומת זאת מחויבים להריץ
את הפרסומות שכבר רצות בקמפיין האזורי, קמפיין שכבר השקיעו בו חודשים של תכנון.
המיתון הוא הזמן החשוב ביותר לפרסם ואף להגדיל את תקציב השיווק. בזמן שמתחריך מוציאים את עצמם מראשם של הלקוחות, אתה יכול להימצא בחזית הקדמית. כאשר הם מפספסים הזדמנויות שיכולות להכפיל את תקציב השיווק, אתה יכול לנצל אותן. בזמן שמתחריך הגדולים שעדיין מפרסמים, אין לפרסומות שלהם מסר חזק, הפרסומות שלך ידברו ללקוחות וייצרו תגובה.
זמנים של מיתון כלכלי הם המועד הטוב ביותר לפרסם. לא רק שתקציב השיווק שלך יתקדם, אלא גם תוכל לתפוש את השליטה במקומך בשוק ולהרוויח נתח שוק מעבר
למתחריך.
___________________________
בני ישראלי, עורך אתר האינטרנט www.loveyoursuccess.net

תאריך:  20/05/2002   |   עודכן:  20/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור כהן
מיכה שנהב
משה לרר
החיים דומים למזחלת כלבים בשלג. אם אתה לא המוביל - הנוף לא משתנה
ד"ר רון בריימן
ד"ר אורי מילשטיין
המערכת הפוליטית הנוכחית אינה מסוגלת לענות על צורכי הביטחון האסטרטגיים של מדינת ישראל; מערכת זו - המפעילה את צה"ל, אינה יכולה להשיג את הביטחון הקיומי הנחוץ לעם ישראל. לכן יש לפעול לבניית מערכת חדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il