X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
פטריק קלבר מדבר בגלוי על מלחמת אזרחים המתנהלת באירופה ומצביע על "המדינה האיסלאמית" הפועלת בקרב האוכלוסייה המוסלמית במגמה להביא לסולידריות עם המיעוט הקיצוני. המטרה של "המדינה האיסלאמית" והאירגונים האיסלאמיים "המתונים" היא להשליט את חוקי השריעה בכל אירופה
▪  ▪  ▪
מהגרים מוסלמים באירופה [צילום: Csaba Krizsan/MTI via AP]

ג'וליאני מיאוטי פירסם מאמר בשם זה בכתב העת גיטסאינסטיטיוט ואלה עיקרי דבריו: האיסלאם האירופי פועל בנחישות להשתלט על אירופה, להשליט בה את חוקי השריעה ולאסלם את אוכלוסייתה.
העיתונאי מיאוטי התייחס במאמרו לראיון שפורסם ב"וולסטריט" עם פטריק קלבר, ממודיעין פנים הצרפתי, שקבע שבצרפת יש 15,000 סלאפיסטים מתוך 7 מיליון מוסלמים בשכונות של המוסלמים בפריס, ניס וליון שהם בעלי השפעה והמטיפים שלהם קוראים בקהילות המוסלמיות למלחמת אזרחים.
הסלאפיסטים קוראים בגלוי תיגר על אורח החיים הצרפתי ומטיפים לטרור והטרדה פיזית ברחבי אירופה. המטרה היא לשנות את החברה הצרפתית והאירופית.
מטרתם של הסלאפיסטים באה לידי ביטוי בנובלה של מיכאל הולבק המתארת כיצד נשיא צרפתי-מוסלמי "מתון" בשם מוחמד בן עבאס הפך את צרפת למוסלמית. האיסלאמיזציה תתחיל באוניברסיטת הסורבון. מיאוטי טוען שהתהליך כבר החל ומושל קטר תרם תרומה גדולה לאוניברסיטה.
בצרפת מתרחש "כיבוש איטי" והארגון הפועל למימושו הוא "האיחוד של הארגונים האיסלאמיים בצרפת" -UOIF. באיטליה קיים ארגון זהה בשם UCOII ובבריטניה ארגונים איסלמיים משליטים את חוק השריעה באמצעות 85 בתי דין. בגרמניה סגן הצ'נסלר הביע דאגה מהמעורבות של סעודיה המממנת את האיסלאם הקיצוני ברחבי אירופה. קטר מעודדת את האיסלאם הקיצוני באירופה באמצעות אלג'זירה. המשפחה המלכותית של קטר תרמה ב-2015, 11 מיליון לי"ש לקולג' סנט אנטוני באוכספורד בו מלמד טאריק רמדאן שהכריז שהאיסלאם היא הדת הצרפתית. קטר הכריזה על כוונתה לתרום 65 מיליון דולר לפרברים בצרפת המאכלסים מוסלמים.
פטריק קלבר מדבר בגלוי על מלחמת אזרחים המתנהלת באירופה ומצביע על "המדינה האיסלאמית" הפועלת בקרב האוכלוסייה המוסלמית במגמה להביא לסולידריות עם המיעוט הקיצוני. המטרה של "המדינה האיסלאמית" והאירגונים האיסלאמיים "המתונים" היא להשליט את חוקי השריעה בכל אירופה. כל הגורמים הללו עוסקים בתעמולה ובהפעלת לחץ חברתי. ובאשר להטרדה פיזית ולטרור. לא רק הכופרים הם המטרה אלא גם מוסלמים מתונים.
והעיתונאי מסכם: המוסלמים באירופה שואפים להשתלט על אירופה, להשליט בה את חוקי השריעה ולאסלם את אוכלוסייתה.

תאריך:  11/08/2016   |   עודכן:  11/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
הביורוקרטיה בישראל נובעת מעודף רגולציה, מפיצול סמכויות בין משרדים וגופים שונים ומהעדר הגדרת אחריות אחת, שלימה
יהודה דרורי
זה יותר מ-50 שנה מערכת הענישה בישראל מתפקדת בצורה גרועה ביותר, ממשטרת ישראל, הפרקליטות, ובתי המשפט והכלא - כולם אינם פועלים להרתעת פושעים ועבריינים אלא מתפשרים על סעיפי אישום, על עונשים, ועל תנאי מאסר
מתי דוד
שידור ציבורי אמיתי בשלטון בראנג'אי בלתי אפשרי    כדי שעקרונות החוק הזה יתממשו, יש צורך בעורכים, בעיתונאים, בפרשנים, ובמראיינים בעלי מגוון דעות אמיתי
שלמה אבינר
כאשר יש גיבור אולימפי שהצליח בעשירית שנייה לרוץ מהר יותר מחברו, והוא חוזר עטור מדליות - זה הבל. אם אדם עשה חסד לחברו - אותו יש לעטר במדליות!
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מאבדים אמון, ארזים, ניסויים, מפעיל סוכנים והישג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il