רשת מגה ספורט, הודיעה היום, כי היא יוצאת בקמפיין פרסומי לקראת ראש השנה והחגים, בהיקף השקעה של 300,000 דולר.
הקמפיין החדש, הכולל אינסרט מהודר ומודעות צבע בעיתונות היומית, הופק בשיתוף משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ויימשך כחודש ימים לאורך כל תקופת החגים.
במסגרת הקמפיין, יופץ אינסרט מהודר בסדר גודל של כמליון עותקים בעיתונות היומית, כמו כן, מסע הפרסום ילווה במודעות צבע בעיתונות היומית הארצית, בירחונים ובפעילות ענפה בסניפים.
הסיסמא המובילה את הקמפיין שאובה מהאסטרטגיה השיווקית של 'מגה ספורט': "מרגישים את החגים באוויר"
על האינסרט לראש השנה של רשת מגה ספורט:
האינסרט הופק בשיתוף באומן בר ריבנאי והוא מדגיש את מובילותה של 'מגה ספורט' בכל הנוגע למוצרי ואופנת ספורט ותרבות הפנאי. הקטלוג מודפס על נייר איכותי והוא יופץ בסדר גודל של כמיליון עותקים באמצעות העיתונות היומית. הקטלוג מזמין את הלקוחות ליהנות מהקולקציה הביגוד החדשה, מוצרי הספורט המהווים את החידושים האחרונים בענף והכל במחירים מיוחדים לחגים.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי, פלנר: מיכל פפר, סופרוייזר: עמית ינאי תקציבאית: נטלי שילון, ארטדיירקטור: שרון דובוז'ינסקי, קופירייטר: אסף בייזר, צילום אינסרט: גולי כהן.