תלמה, המובילה את קטגוריית הדגנים בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום חטיפי הדגנים לילדים ומשיקה 3 מוצרים חדשים בטעמים נפלאים ותוספות מפנקות: שוגי GO חטיף דגנים ופצפוצי שוקולד לבן עם קרם שוקולד, שוגי GO חטיף דגנים בטעם וניל עם קרם חלב וקוקומן GO חטיף דגנים בטעם שוקולד עם קרם חלב.
השקת הטעמים החדשים תלווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט, הפונה לנוער, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד באומן - בר - ריבנאי.
הקמפיין נושא את קונספט הקמפיין הקודם שהעלתה תלמה עת השיקה את דגני הבוקר של קוקומן תחת הסיסמא: "כנסו לקצב עם קוקומן".
הקמפיין יכלול סרטון שצולם אף בקובה, בו מככב בחור שנוסע ברכב עם שתי בחורות, הוא עוצר במעבר חציה לאישה מבוגרת אשר חוצה את הכביש באיטיות ואוכל בינתיים חטיף קוקומן, תחת הקונספט "לזרום עם הקצב". גם בקמפיין זה, מככב צ'רלי מורלי, או בשם הבמה שלו: MC MISTARY, זמר ראפ וחבר להקת ראפ מאנגליה.
החטיפים החדשים מצטרפים לחטיפי דגנים TO GO של תלמה לילדים הכוללים: שוגי GO, שוגי שוקו GO, עוגי GO, קוקו GO
תלמה תשווק את חטיפי הדגנים לילדים בין היתר, במארז מיוחד של קופסת אוכל עם 12 חטיפי דגנים בטעמים שונים.
קרדיטים:
גיא בר- סמנכ"ל קרייאטיב,
ערן בר יוחאי- סופרוויזר קרייאטיב,
בקי מלקוב- קופירייטר,
הדס ליבר- ארט דיירקטור
דורית גווילי- סמנכ"ל הפקה,
אלון שמואלוף - מפיק
ליבי כץ- בר- סופרוויזר פלנינג
דרור טנקוס- מנהל לקוחות,
הלה ברודי- סופרוויזר,
לינור קרן וטין- תקציבאית בכירה
גוסטבו הפקות,
גיל לוונברג- במאי