X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת "קנון"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "קנון" מבית "קרט", יוצאת השבוע בקמפיין קד"מ. הקמפיין יעלה ברדיו "תל - אביב" ורדיו "דרום", בהשקעה של כ- 150 אלף שקל.
הקמפיין, שיעלה למשך 6 שבועות, נערך באמצעות משרד הפרסום וילנאי ויכלול בנוסף לפעילות הקד"מ תשדירי חסות וג'ינגלים ברדיו.
קמפיין הקד"מ, המתמקד בניירות הפוטו של "קנון" העמידים ל- 100 שנה, יעלה בתוכניות הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, באמצעות משחק "ראש בראש" בין שני מאזינים, תחת הכותרת: כמה מילים שווה תמונה... שיזכה את שני המנצחים היומיים, במדפסת מיני פיקסמה, כאשר המנצח בתום המשחק, יזכה בסוף שבוע זוגי בפראג.
תשדירי החסות לניירות הפוטו ולמדפסות, יעלו בתוכנית הערב של שי ודרור וג'ינג'ל ותשדירי החסות על המדפסות, ניירות הפוטו והטיסה ללאס וגאס, יעלו בשתי התוכניות במקביל.
במסגרת פעילות הקד"מ, יוצאת "קנון" מבית "קרט", במבצע פרסים יקרי ערך, על ניירות הפוטו, תחת הכותרת: תדפיס לעצמך כרטיס טיסה לווגאס...- כל הרוכש נייר פוטו של "קנון" במחיר: 69-149 שקלשתתף בהגרלה נושאת פרסים, המזכה את הזוכה במקום הראשון - בטיסה זוגית ללאס וגאס + 600$ במתנה, פרס שני - מצלמות "פאוארשוט של "קנון", פרס שלישי - מדפסות מיני "פיקסמה" ועוד.
גלית זוהר מנהלת מוצר ב"קרט", אומרת: "ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה חברת "קרט", עולה כי: הצרכן הישראלי מגיב בחיוב לפרסומים ברדיו ורואה בו אמצעי להעברה מהירה של מסרים חדשניים ועדכניים".
מוסיפה זוהר: "היתרון בקמפין רדיו הינו, היכולת להתאים מבצעים מגוונים ואטרקטיביים, המיועדים לקהלים ממוקדים ברחבי הארץ והיכולת להנעה לפעולה נקודתית ומיידית".

תאריך:  20/11/2006   |   עודכן:  20/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il