X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪

שוק הקרקרים נאמד בכ-115 מיליון ש"ח ונשלט ברובו על ידי אסם. בייגל בייגל מציבה יעד להכפיל את נתח השוק שלה עד סוף שנת 2008.
חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, עולה בקמפיין חדש לרגל השקה מחודשת לסדרת הקרקרים, תחת הקונספט של פינוק, התרגעות וחדשנות.
המהלך, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל קמפיין פרסום בטלוויזיה באמצעות באומן בר ריבנאי, וכן מיתוג וטיפול בנקודות המכירה, השקעה באביזרי נראות ומבצע מחירי היכרות על 3 מוצרים חדשים.
שוק הקרקרים בישראל נאמד בכ-115 מיליון ש"ח ונשלט ברובו על ידי אסם. שוק זה נמצא בשנים האחרונות בסטגנציה, כאשר בייגל בייגל מעונינת להגדיל את השוק בכ-10% ומציבה יעד להכפיל את נתח השוק שלה עד סוף שנת 2008.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "המהלך להשקת הקרקרים וקמפיין הפרסום מציגים את סדרת הקרקרים שלנו תחת קונספט חדש, יצירתי ומודרני. במסגרת המהלך מציגה בייגל בייגל בידול שיווקי בשוק הקרקרים בהחלטה להשיק את סדרת הקרקרים תחת המסר של פינוק שנועד ליצור חיבור רגשי בין הצרכן למותג, לגרום לצרכן להתנסות בקרקרים של בייגל בייגל ולעורר רצון וסוג של התעסקות נעימה שלא רק מתוך מניע בריאותי".
סדרת הקרקרים החדשה של בייגל בייגל כוללת 5 מוצרים חדשים: קרקר חיטה מלאה, פשתן ושיבולת שועל באריזת קרטונית המכילה 9 אריזות אישיות של 99 קלוריות לאריזה (מנה מדודה של 3 קרקרים), קרקר חיטה מלאה עם פשתן, קרם קרקר (באריזה של 188 גרם ובאריזת חסכון) וקרקר שומשום.
שאר המוצרים בסדרת הקרקרים של בייגל בייגל: קרקר דגנית: סובין חיטה, סובין שיבולת שועל וסובין עם שומשום, קרקר מלוח פריך, קרקר חיטה מלאה ,קרקר מלוח באריזה של 135 גרם ובאריזת חסכון של 800 גרם וקרקר 6 דגנים באריזה של 200 גרם ואריזת חסכון של 800 גרם.
על האריזות החדשות
האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף.
הצבע הסגול
השימוש במוטיב הצבע הסגול לסדרת הקרקרים החדשה של בייגל בייגל נועד להציג את המוצרים כמוצרים מפנקים המשדרים חוויית אכילה איכותית וטעימה. הצבע הסגול משדר מלכותיות ואצילות, ומעורר תחושות פינוק וטעם טוב. גם אלמנט הטיפה המופיע על כל האריזות יוצר תחושה של מטבל מפנק ומחזק את תחושת הטעם.
על אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.
סמנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין
ארט דירקטור: דרורית זרמון, קופי: יונתן שם טוב
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי, מפיקה בפועל: אודליה נחמיאס
פלנינג: עמית קורן
תקציבאות:
מנהלת לקוחות: קרן סולומנוביץ'
סופרוויזר: מיכל פרסי
תקציבאית: ליאת יוצר
בית פוסט: גראויטי

תאריך:  27/11/2006   |   עודכן:  27/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il