X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם נערכת לתקופת החורף, ומרחיבה את מגוון המרקים והתבשילים המשפחתיים עם סדרה חדשה של מוצרים, פרי פיתוח ייחודי ושיתוף פעולה עם טבעול.
בין המוצרים החדשים שמשיקה החברה: מרקים נמסים עשירים בפסטה, מרקי בישול ותבשילים המכילים חלבון מן הצומח.
השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין תקשורתי תחת הסיסמה "טעם שמחזיר אותי הביתה" והינה בהשקעה כוללת של 2 מיליון ש"ח.
סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם מסרה, כי בחודשי החורף מכפיל שוק המרקים הישראלי את היקף הפעילות לעומת חודשי הקיץ. אסם נערכת למגמת העלייה במכירות עם היצע של מגוון מרקים ותבשילים בטעמים עשירים ובתוספות ייחודיות. לדבריה: "אנו משיקים טעמים חדשים אשר זכו לשיעורי אהדה גבוהים ביותר במבחני טעימה. בתהליך הפיתוח שמנו דגש רב על טעמם הביתי של המוצרים, תוך שילוב יתרונות תזונתיים של העשרה בפסטה ובחלבון מן הצומח, על-מנת להבטיח כי כל ארוחה תהפוך לחוויה טעימה, עשירה ומשביעה".
מהדורה מיוחדת של מרקים נמסים עשירים בפסטה
בקטגוריית המרקים הנמסים משיקה אסם מהדורה מיוחדת לחורף: מרקים נמסים עשירים בפסטה. המרקים מבוססים על טעמים אהובים במיוחד - עגבניות וירקות, וטעם ייחודי של מרק תאילנדי אוריינטאלי. המרקים מעניקים תחושת שובע, המתאימה במיוחד לימי החורף הקרים.
בנוסף, משיקה אסם מרק נמס בטעם בצל המכיל פחות מ-60 קלוריות למנה. יחד עם היותו מופחת קלוריות, המרק עשיר וטעים - בכך מהווה מנה משביעה גם למקפידים על תזונה מאוזנת.
המרקים הנמסים מהווים מנה משביעה ואידיאלית להכנה מהירה, בבית או במשרד. המרקים נמכרים באריזה של זוגות המיועדים להכנת 2 מנות מרק חם. אופן ההכנה הנו פשוט ומהיר- רק להוסיף מים רותחים, וליהנות ממשקה חם ומפנק, בין הארוחות או כארוחה קלה.
מהדורת מרקי בישול עשירים המכילים חלבון מן הצומח
אסם מרחיבה את מגוון מרקי הבישול, ומשיקה מהדורה ייחודית של שני מרקים חדשים, המכילים תוספת חלבון מן הצומח - מרק אפונה עם נקניקיות אשר פותח בשיתוף פעולה עם טבעול, ומרק כפרי המכיל גריסים, עדשים ורצועות סויה מן הצומח. טעמי המרקים הינם ייחודיים בקטגוריה. למרקים מרקם סמיך ועשיר במיוחד, המתאים במיוחד לימי החורף הקרים. המרקים החדשים פותחו במטרה לתת מענה משביע במיוחד לקהל הצרכנים המחפש פיתרונות חמים, זמינים, קלים ומהירים להכנה.
המרקים החדשים של אסם משווקים באריזה המיועדת להכנת 4 מנות. אופן ההכנה הינו קל ופשוט, וכרוך בהרתחה ובישול על האש למספר דקות בלבד.
תבשילים חדשים עם חלבון מן הצומח
אסם, המובילה את שוק התבשילים האישיים בישראל, מרחיבה את סדרת התבשילים המשפחתיים בשיתוף פעולה עם חברת טבעול. החברה משיקה שני תבשילים בטעמים ביתיים, המוצעים לראשונה בקטגוריה : פתיתים עם נקניקיות מן הצומח ואורז עם שווארמה מן הצומח.
התבשילים החדשים מכילים תחליף בשר, ופותחו במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מארוחה מלאה, המכילה את שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים ופחמימות. הטעמים החדשים, שזכו לשיעורי אהדה גבוהים ביותר במבחני טעימה, נבחרו במיוחד על-מנת לתת מענה לכל המשפחה.

תאריך:  27/11/2006   |   עודכן:  27/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il