חברת ml יוצאת בקמפיין למבצע של מותג אופנת הגברים ml men - תחת הסלוגן: "קנה ב- 600 ₪ שלם רק 300 ₪ למשלמים בכרטיס לאומי כארד - ml men נראה אותך גבר".
השבוע יעלה מסע הפרסום, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 1/2 מיליון ₪ . הקמפיין בהפקת משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", ויכלול סרטון טלוויזיה, לערוצים 2 ו- 10 ומודעות לעיתונות הארצית והמקומית.
אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml, מוסר כי: "המבצע לאופנת הגברים ml men, הנו שיתוף פעולה עם לאומי כארד, המאפשר ללקוחות הכרטיס לרכוש מגוון רחב של פרטי המותג, וליהנות מ-50% הנחה לפני מבצעי סוף העונה של הרשת".
עוד הוסיף מלכה כי: "זהו מסע פרסום מכירתי, המיועד להביא את לקוחותינו אל החנויות, אך העושה שימוש בשפה התקשורתית של המותג - שפה גברית ומחוספסת עם ניחוח בינלאומי".