X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים, יוצאת לראשונה מזה 3 שנים במהלך השקה מחודש לסדרת מוצרי טיפוח השיער המובילה פינוק.
סדרת פינוק החדשה כוללת 16 מוצרי שמפו ומרכך למגוון סוגי השיער, באריזות חדשות ומעוצבות ובפורמולציה חדשה. במסגרת המהלך אף יושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק.
הסדרה החדשה פותחה בהתאם לידע בתחום טיפוח השיער הקיים בחברת יוניליוור העולמית, במטרה להשיק סדרה שתפנה לכל בני המשפחה בכל הגילאים. הפורמולציות החדשות של פינוק מועשרות בסיליקונים, למראה שיער בריא ומלא חיוניות, כל זאת תוך שמירה על הניחוח המוכר והאהוב של פינוק.
המהלך ילווה בקמפיין נרחב וייחודי, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון וחברת הקד"מ טרגט מרקט, אשר יכלול: סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ופעילות קידום מכירות, תחת המסר: " פינוק החדש עם הניחוח המוכר והאהוב שנשאר לאורך זמן". הקמפיין החדש יביא שפה שונה וחדשה לתחום טיפוח השיער, ויפנה לכלל המשפחה (ולאו דווקא לנשים בלבד).
מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח, יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל רואה בהשקה המחודשת של סדרת פינוק, הזדמנות למינוף מובילותו של המותג בתחום טיפוח השיער. במשך עשרות השנים בהם קיים פינוק, שמר המותג על יציבות ומובילות, בשוק רווי מתחרים. נתח השוק הגבוה של פינוק נשמר גם בזמנים בהם לא קיבל המותג תמיכה תקשורתית, עובדה המעידה על הקשר של פינוק עם הצרכן.
ההשקה המחודשת של סדרת פינוק מהווה אחת ההשקות המרכזיות ביותר של יוניליוור לשנת 2007, ואנו צופים כי ההשקה תהפוך את יוניליוור לדומיננטית מאד בשוק השמפו".
רותי סלומון, מנהלת שיווק קטגוריית טיפוח אישי, יוניליוור ישראל: "פינוק הוא מותג ישראלי מוביל, המשווק כ-30 שנה. אנו רואים את כלל המשפחה כקהל היעד המרכזי של המותג, ומשכך, התאמנו את מגוון המוצרים לכל בני המשפחה: נשים, גברים וילדים כאחד, תוך מתן פתרונות ייחודיים לסוגי שיער שונים. ממחקרים שערכנו עולה כי אחת החוזקות המרכזיות של פינוק הוא הניחוח הייחודי המזוהה עם הסדרה. לפיכך, שמרנו בפיתוח הפורמולציות החדשות על הניחוח האהוב, ואף חיזקנו אותו".
שוק השמפו בישראל
על בסיס נתוני נילסן (אוקטובר 2006) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) נאמד בכ-1 מיליארד ₪ בשנה.
תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח (40%). ונאמד בכ-340 מיליון ₪ בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (20%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
שוק השמפו בישראל הוא מהרוויים והמרתקים - מדובר בשוק שאחוז החדירה שלו עומד על כ-86%, השוק מונה למעלה מ-60 מותגים המתמודדים על נתח שוק ותשומת לב הצרכנים.
מותג פינוק הוא ממותגי הטיפוח הותיקים ביותר בארץ, והושק לפני כ-30 שנה. פינוק הוא המותג השני בגודלו בישראל בתחום טיפוח השיער ומחזיק בנתח שוק של 14% (נתוני איי.סי נילסן, כמותי, אוקטובר 2006), מספר 4 בנתונים כספיים עם נתח שוק של 10% (נתוני איי.סי נילסן, כספי, אוקטובר 2006).
השחקנים העיקריים בשוק השמפו - נתוני שוק:
נתונים כמותיים
הוואי - 18%, פינוק - 14%, פאנטן - 9%, קרליין 10 - 9%, הד אנד שולדרס - 7%, הרבל אסנס - 4%, דאב - 4%, אחרים - 35%
  • (AC Nielsen - אוקטובר 2006, חצי שנתי)
נתונים כספיים
פאנטן - 16%, הד אנד שולדרס - 14%, הוואי - 13%, פינוק - 10%, קרליין 10 - 7%, הרבל אסנס - 6%, דאב - 6%, אחרים - 28%
  • (AC Nielsen - אוקטובר 2006, חצי שנתי).
הפורמולציות החדשות של שמפו פינוק
הפורמולציות של הסדרה החדשה מועשרות בסיליקונים ומכילות חומרים פעילי שטח עדינים, חומצות אמיניות, ויטמין E ומרכיבים טבעיים אשר מזינים את השיער. הסיליקונים הנמצאים בפורמוליציות תורמים למראה שיער בריא ולברק וכן עוזרים בעיצוב השיער. הניחוח המוכר ואהוב של פינוק נותר ללא שינוי, ונשאר לאורך זמן.
דוגמא ליתרונות הרכיבים הטבעיים:
  • מוצרי פינוק לשיער יבש מועשרים בתמצית שמן זית, אשר מעניק לשיער לחות טבעית, רכות ומראה בריא.
  • מוצרי פינוק לשיער גלי מועשרים בתמצית אלו-ורה המכילה ויטמין B12, סידן ומינרלים אשר משפרים את תהליך שיקום השיער.
  • מוצרי פינוק לשיער צבוע מועשרים בתמצית דבש, מינרלים וחומצות אמינו המעניקים לשיער רכות, גמישות וברק, כמו כן מכילים תוספות לשמירה על צבע השיער לאורך זמן.
סדרת מוצרי פינוק מכילה את סוגי המוצרים הבאים:
- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לשיער רגיל
- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לשיער יבש
- שמפו ומרכך לשיער גלי/מסולסל
- שמפו ומרכך לשיער צבוע
- שמפו ומרכך לשיער דק/עדין
- שמפו נגד קשקשים
- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לילדים.
מחירים מומלצים לצרכן:
12.99-14.99
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה
האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il