בזק אונליין בחרה במערכת MegaCenter של חברת "יעל" לניהול מוקד שירות לקוחות.
חברת בזק אונליין רכשה מערכת CRM בעבור מרכז הטלמרקטינג החדש שהקימה בבאר שבע. היקף העסקה הנוכחית הכולל נאמד קרוב למיליון שקל. המרכז כולל עמדות נציגי שירות ואמור לתת שרותיי מוקדי שיחות בשיטת מיקור חוץ (outsourcing) לחברות וארגונים. המערכת, MegaCenter, נרכשה מחברת יעל תכנה, ואמורה לתת מענה הולם להיקפי הפעילות הרחבים שהחברה צופה בתקופה הקרובה.
אפי אריאלי, סגנית מנהל Call Center Outsourcing, מוסרת כי התכנה נבחרה מבין המערכות שנבחנו על רקע יכולתה לתמוך בנפחי פעילות גדולים, שרידותה הגבוהה, אופק התפתחות אפשרי, נוחות תפעולית וגמישות המערכת לשינויים לצורך מתן מענה לדרישות המשתנות של הלקוחות שיקבלו שירותים מהמרכז החדש. אריאלי סכמה: "בעידן הנוכחי, נדרש טיפול איכותי אולטימטיבי בדרישות, השונות מחברה לחברה, ולשם כך נדרשת מערכת מחשוב תומכת".
חברת יעל הנה בית התוכנה הפרטי מהגדולים במדינת ישראל ומהגדולים והמובילים בארץ. החברה מתמחה באספקת פתרונות בתחומי מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכות סחר אלקטרוני (B2B), מערכות H2W, מערכות ERP ואינטגרציה בין בסיסי נתונים ואפליקציות (EAI) , ומערכות ניהול מידע הנדסי ותיב"מ . בנוסף בחברה 4 אגפי ביצוע המתמחים במתן פתרונות ייעודיים ללקוח בתחומי הרפואה, הפיננסים, התעשייה, הביטחון והציבור, ובאספקת מומחי יישום והטמעה (מנתחי מערכות, תוכניתנים וכו') לפי בקשת הלקוח.
קבוצת יעל מונה למעלה מ- 800 עובדים וכוללת שש חברות העוסקות באספקת פתרונות תכנה מתקדמים.
כתובת החברה באינטרנט:
www.yaelsoft.com.