בימים אלה מעלה חברת אסם קמפיין פרסום למוצר החדש ביסלי דק - חטיף חדש במרקם פריך אוורירי ודק, המתאים במיוחד לילדים. הקמפיין, תחת הסיסמא "עבור למצב דק" הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, ופונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, עבורם מיועד המוצר.
"ביסלי דק" הינו חטיף חדשני והקמפיין לו הינו בהשראת ז'אנר סרטי מדע עתידני. הדמויות המצוירות המוכרות של "גריל" ו"ברביקיו", מופיעות בו כשהן לבושות במעילים שחורים ארוכים, כך גם אריזות החטיף החדש המעוצבות בצבעי מסך מחשב מטאליים של ירוק-שחור. אסם השקיעה בפיתוח החטיף ובהשקתו כ-4 מיליון ש"ח.
עלילת הקמפיין החדש מתארת את "גריל" ו"ברביקיו" כשהם מטיילים בעיר. ברקע מתנגנת מנגינת הפזמון הפופלארי "תעמיס לי ביסלי", כשלפתע הם מקבלים שיחה מסתורית מטלפון ציבורי. בעקבותיה הם מבינים כי מישהו רוצה לקחת מהם את הביסלי דק. הם הופכים מיד לגיבורי-על בעלות מעילי עור שחורים ומתחילים בבריחה במהלכה באמצעות מעבר "למצב דק" הם מצליחים להתחמק דרך הפקס, הרכבת ועוד, עד שהם מגיעים להיכל הומה אדם המריע לביסלי החדש וקורא: "תעמיס לי ביסלי!".
הקמפיין, שיימשך כחודש יעלה בערוצים 2 ,10 ובאינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער.
"ביסלי דק" מועשר בסיבים תזונתיים ומיוצר בטכנולוגיה של אקסטרוזיה. אריזת 50 גרם של "ביסלי דק" תורמת 10% מהקצובה התזונתית המומלצת של סיבים תזונתיים, וכ-30% מהקצובה התזונתית המומלצת של אומגה 3. החטיף אינו מכיל חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול. המוצר החדש ישווק בטעמי גריל ובצל.