X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

בימים אלה מעלה חברת אסם קמפיין פרסום למוצר החדש ביסלי דק - חטיף חדש במרקם פריך אוורירי ודק, המתאים במיוחד לילדים. הקמפיין, תחת הסיסמא "עבור למצב דק" הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, ופונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, עבורם מיועד המוצר.
"ביסלי דק" הינו חטיף חדשני והקמפיין לו הינו בהשראת ז'אנר סרטי מדע עתידני. הדמויות המצוירות המוכרות של "גריל" ו"ברביקיו", מופיעות בו כשהן לבושות במעילים שחורים ארוכים, כך גם אריזות החטיף החדש המעוצבות בצבעי מסך מחשב מטאליים של ירוק-שחור. אסם השקיעה בפיתוח החטיף ובהשקתו כ-4 מיליון ש"ח.
עלילת הקמפיין החדש מתארת את "גריל" ו"ברביקיו" כשהם מטיילים בעיר. ברקע מתנגנת מנגינת הפזמון הפופלארי "תעמיס לי ביסלי", כשלפתע הם מקבלים שיחה מסתורית מטלפון ציבורי. בעקבותיה הם מבינים כי מישהו רוצה לקחת מהם את הביסלי דק. הם הופכים מיד לגיבורי-על בעלות מעילי עור שחורים ומתחילים בבריחה במהלכה באמצעות מעבר "למצב דק" הם מצליחים להתחמק דרך הפקס, הרכבת ועוד, עד שהם מגיעים להיכל הומה אדם המריע לביסלי החדש וקורא: "תעמיס לי ביסלי!".
הקמפיין, שיימשך כחודש יעלה בערוצים 2 ,10 ובאינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער.
"ביסלי דק" מועשר בסיבים תזונתיים ומיוצר בטכנולוגיה של אקסטרוזיה. אריזת 50 גרם של "ביסלי דק" תורמת 10% מהקצובה התזונתית המומלצת של סיבים תזונתיים, וכ-30% מהקצובה התזונתית המומלצת של אומגה 3. החטיף אינו מכיל חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול. המוצר החדש ישווק בטעמי גריל ובצל.

תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il