X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת א.מ.ר.מ מחשבים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ב-7 בינואר 2007 יתקיים בנצרת אירוע מחשוב ייחודי, המיועד למגזר הערבי: ערבי-ישראלי והרשות הפלשתינית. באירוע יציגו יצרניות המחשוב הגדולות בישראל, ביניהם מיקרוסופט, אינטל, קרט, אמטל ועוד את הטכנולוגיות העתידיות והמוצרים המובילים שלהם. מפיקת האירוע - חברת א.מ.ר.מ מחשבים, חברת המחשוב המרכזית במגזרים אלו, תחשוף באירוע נתונים על צריכת מוצרי מחשוב, העדפות והפוטנציאל הטמון שם. האירוע יתקיים בתאריך 7 בינואר 2007 במלון מעין בנצרת.
מוהנד ריאן (29), בעלים ומנכ"ל חברת א.מ.ר.מ מחשבים: "מטרת האירוע וחשיפת הנתונים על המגזר הערבי, הינה להראות שלא כדאי ולא רצוי להתעלם ממגזר זה. התעלמות מהמגזר הערבי כמגזר עסקי חשוב תביא לאבוד נתח שוק רציני, שכן העסקים במגזר זה רק גדלים. עם פוטנציאל קניה גדול כל כך ורצון לרכישת מותגים בתחום המחשוב נפרצות אפשרויות המשנות את פני המשק והופכות אותו לתחרותי יותר".
למרות המצב הביטחוני, הצליחה א.מ.ר.מ מחשבים לשלש את מחזור המכירות שלה השנה בתחום המחשוב. בשנת 2005 סיימה החברה את השנה עם הכנסות בשווי של 5 מיליון דולר, המהווים גידול של 166 אחוזים. את שנת 2006 צפויה לסיים עם הכנסות בהיקף של 9.5 מיליון דולר, שיהוו גידול של 190 אחוזים.
על-פי מחקרים נוספים שנעשו לאחרונה מסתמן כי במגזר הערבי פוטנציאל שיווקי אדיר בלתי ממומש. 43 אחוזים מהאוכלוסיה הערבית עד גיל 20 גולשים באינטרנט. הנתונים מראים כי במגזר הערבי אין בעיה של קדמה ומחסור באמצעים טכנולוגים אלא בעיה של מחסור בחברות אשר מעוניינות להשקיע ולחדור לשוק. מהסקר עולה גם כי רוב (52%) בעלי המחשב גולשים באינטרנט. חשוב לציין כי במגזר הערבי ל-83% מהצעירים עד גיל 20 יש מחשב.
עוד הוסיף מוהנד כי "על-פי סקרים שערכה החברה, חברות המחשוב לא פונות ישירות למגזר הערבי, מכיוון שהוא מפוזר ולא מאורגן (אין שמות של רחובות, אין דפי זהב). זו הסיבה שהן מעדיפות לבצע את פנייתם באמצעות גורם אחד מוסדר ויציב כלכלית". חברת א.מ.ר.מ מחשבים הינה הצינור היחיד המוסדר בתחום המחשוב למגזר זה.
בין החברות שיציגו באירוע ניתן יהיה למצוא את מיקרוסופט, שתציג את מערכת הויסטה החדשה שלה Windows Vista Office System 2007 ו-Exchange Server 2007. הפלטפורמה החדשה תוכננה, כדי לאפשר לעסקים לשגשג בעולם של תקשורת מהירה ומיידית, של כמויות מידע הולכות וגדלות ושל שינויים מתמידים. כך, מאמינים במיקרוסופט שהדרך בה אנשים הופכים מידע להזדמנות עסקית ולצמיחה תשתנה. נציגי אינטל יציגו את הטכנולוגיה האחרונה שלה- מעבדי Core DuoL, המהירה במיוחד.

תאריך:  03/01/2007   |   עודכן:  03/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il