מותג השיער Head & Shoulders, יוצא בקמפיין קד"מ ייחודי מסוגו, בשיתוף פעולה עם קאנטרי קלאב מובילים ברחבי הארץ. במסגרתו ימותגו חדרי הכושר בקאנטרי קלאב ודיילים של המותג יחלקו למנויים דוגמית של סדרת השמפו החדשה לשימוש מידי - במקום בו הם הכי זקוקים לו... בכניסה למקלחת! בנוסף יחולקו שוברי הנחה של 5 ₪ לרכישת סדרת השמפו החדשה.
שיתוף פעולה זה יחל ב-8 קאנטרי קלאב מהמובילים בישראל, ובהמשך יתרחב לקאנטרי קלאב נוספים ברחבי הארץ, פעילות הקד"מ תתבצע למשך חודש ימים.
Head & Shoulders, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, המחזיק כ-25.8% מהשוק, השיק לאחרונה את סדרת השיער המבוססת על נוסחת האבץ המהפכנית, המעניקה שיער בריא ו-100% נקי מקשקשים.
המותג Head & Shoulders נוקט באסטרטגיה שיווקית שבמרכזה מסר "טיפוח בשיער", המדגיש את היתרונות הקוסמטיים של המותג, בנוסף ליעילותו המוכחת בטיפול ומניעת קשקשים, נוסחת ה-Actizinc המשופרת הופכת את המינרל הזה לתכשיר יופי חיוני.
ערן גיא, מנהל המותג בפרוקטר & גמבל: "זו הפעם הראשונה שנעשה צעד שיווקי שכזה בישראל, מעבר למיתוג חדרי הכושר והעברת המסר הפרסומי, הפעילות מצליחה ליצור אינטרקציה עם הצרכנים לחוויית שימוש מידית במוצר, בדיוק בזמן בו הם צריכים אותו...במקלחת".