החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בקמפיין חורף חדש בטלוויזיה למותג "דיאט קוקה-קולה תחת הקונספט:" Do what feels good in the winter". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ובהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, ממשיך את הקו שאימץ המותג – טיפים לאיך לעשות לעצמך טוב בכל יום, בכל סיטואציה ובכל עונה.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הקמפיין החדש מורכב מקולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו. אימוץ הטיפים הופך את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".
הקריין בסרטון הוא ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי מצליח אשר הופיע בעשרות סרטים ובהם 'מולהולנד דרייב' מאת דיוויד לינץ.
קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן.
משרד פרסום: דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי.
סופרווייזרית: דפנה צ'רני.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
קופירייטר: רונן לוין, איילת לובראני.
ארט דירקטור: גילת עדי, שרון טננבאום.
תקציבאית: לימור פלד.
חברת הפקה: מולה הפקות.
במאי: אביב מערבי.
עורך: ישראל אוחיון.
סאונד: מיוזיק אקספרס.
רכש ותכנון מדיה:קראט מדיה 1.