רשת האופנה H&O, שהשיקה בישראל את מותג הג'ינסים המוביל MAVI לפני כחצי שנה, יוצאת בקמפיין תדמיתי תומך בג'ינסים האופנתיים בגזרת הסקיני (Skinny Mavi). קמפיין Skinny Mavi, יעלה במודעות בעיתונות ארצית מובילה ובמגזינים בהשקעה של 300 אלף שקלים.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O,MAVI מציינת חצי שנה של הצלחה בחנויות H&O, המותג תופס תאוצה בקרב הקהל הישראלי אשר מזהה אותו כמותג אופנתי טרנדי ומעודכן, רבים מזהים את המותג שכבר פגשו בו בארה"ב. בימים אלה החל שיווק MAVI גם מחוץ לחנויות H&O, ומעתה ניתן למצוא את MAVI בחנויות פקטורי 54 ובחנויות הג'ינסים המתמחות ברחבי הארץ.
MAVI, נוסד ב-1991, ומפורסם בזכות האיכות, הגזרות המושלמות והמובילות האופנתית של קולקציית ה- DENIM (דנים).
המותג נמכר ביותר מ-4,600 חנויות מתמחות וחנויות כלבו יוקרתיות ב-28 מדינות שונות, כולל ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, טורקיה, גרמניה, איטליה, אנגליה ודנמרק.
המטרה של MAVI מאז ומתמיד הייתה ליצור את זוג מכנסי הג'ינס המושלמים שאין שני לגזרתם המחמיאה. כמו האנשים הלובשים אותם, לכל זוג ג'ינס של MAVI יש אישיות משלו. במהלך השנים התפתח MAVI, וכיום, מלבד מכנסי ג'ינס בגזרות נפלאות המותג מציע קולקציית DENIM מושלמת. הייעוד של MAVI הוא ליצור בגדים אופנתיים המייצגים סגנון חיים הרפתקני וחופשי ברוחו. ההשראה היצירתית לקולקציות מגיעה מסיורים ומסעות חקר שונים לאורך החיים. MAVI מוכר מיליוני זוגות ג'ינס מדי שנה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל מודעות בעיתונות ובמגזינים.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ (מקרית שמונה ועד אילת) בהן מגוון רחב של פריטי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.