המוסד פותח שעריו גם באינטרנט. "המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים" פתח בקמפיין גם באינטרנט לגיוס מועמדים איכותיים לשורותיו. במסגרת הקמפיין, אותו מובילה לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), פורסמו באנרים באתרים פופולרייים המכילים את המסר(" באין תחבולות יפול עם, המוסד נפתח, להגשת מועמדות לחץ כאן...) ונבנה אתר ייעודי בטכנולוגיית פלאש ובו מידע על דרישות התפקיד, תנאי ההעסקה ואפשרות למילוי פרטי המועמד אונליין.
זוהי הפעם הראשונה בישראל שהמוסד עושה שימוש בפרסום ברשת האינטרנט באופן גלוי וברור למטרת גיוס עובדים.
"השימוש באינטרנט נכון וחשוב מבחינת ההגעה לקהל איכותי ויעול הגשת המעומדות למוסד" מוסרת לימור פרידמן מנהלת תחום אינטרנט בלפ"מ.
האתר החדש, שכתובתו
www.mohr.gov.il, נפתח במצגת פלאש מרהיבה אשר בסיומה יכול המועמד לעיין בעיקרי דרישות התפקיד הכוללים יכולת משחק, ידיעת שפות, יושרה, נסיון חיים מגוון וכמובן נכונות לעבודה ממושכת בחו"ל. את עיצוב האתר, כמו את הקמפיין כולו, הוביל צוות של מחלקת האינטרנט בלפ"מ.
למועמדים הפוטנציאליים מספק המוסד שירות אינטראקטיבי חשוב נוסף והוא טופס מילוי פרטים אישיים שיישלח אונליין למחלקת כוח האדם בארגון. עם תום מילוי הפרטים, הכוללים רקע השכלתי, תעסוקתי, ידיעת שפות ומידע אישי על המועמד ומשפחתו, ניתן לשגרו ישירות למחלקת כוח האדם בארגון.
הקמפיין האינטרנטי בוצע באמצעות באנרים שהוצבו באתרי האינטרנט המובילים בישראל בהם וואלה, ynet, גלובס, TheMarker.com, ג'ובאינפו ושער הממשלה.
קרדיטים:
תקציבאית בכירה: איריס בראל
מנהלת תחום אינטרנט : לימור פרידמן
עיצוב : סטודיו לחן
מפיק אינטראקטיב: אריאל דובינסקי
לאתר החדש:
www.mohr.gov.il.