X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגרנד קניון בחיפה
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל שיתוף פעולה עסקי של תוכן שיווקי בהצגת תיאטרון. הגרנד קניון בחיפה ייקח חלק פעיל ואינטגראלי בהצגה "גלי חום" של תיאטרון חיפה.
ההצגה "גלי חום" הנה הצגה על טהרת הנשים והנשיות, וככזו ההתרחשות בה הינה בקניון. במסגרת ההצגה נפגשות 4 נשים ומשוחחות על עניינים ברומו של עולם ובעיקר על ענייני נשים. ההצגה תתרחש כולה - בגרנד קניון בחיפה, באמצעות תפאורה מיוחדת שתעוצב על הבמות ברחבי הארץ.
ההצגה, שעתידה לעלות בתיאטרון חיפה וכן בתיאטראות ברחבי הארץ, שוזרת בתוכה תכנים של הגרנד קניון, ביניהם: דיאלוגים בין הנשים, מערכת הכריזה של הקניון (במהלך ההצגה), בתאורה, בתלבושות ובאביזרים. כמו כן, את ההצגה יקדים סרטון, שיצולם בגרנד קניון, שיתפקד כאקספוזיציה למופע ויכניס את הקהל לאווירה המתאימה.
ההצגה שמקורה מארה"ב רצה מזה 4 שנים ברחבי אמריקה וזוכה להצלחה מרובה, שיתוף פעולה זה הנו זהה לתוכן השיווקי המקורי - שם ההצגה נערכת כולה בחנות הכולבו "בלומינגדיילס".
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שתוכן השיווקי נכנס לכל אחד מערוצי המדיה, כשחקן מרכזי וחשוב בתחום השיווק. אנו רואים בתיאטרון חיפה ובהצגה "גלי חום" שותף אסטרטגי חשוב, היות וההצגה תרוץ בכל חלקי הארץ ויחד עם הסרטון המקדים תחשוף את הגרנד קניון בפני קהלים מגוונים". לדבריו: "אנו מאמינים שההצגה תגיע לחצי מיליון צופים שהם גם קהל היעד של הגרנד קניון".
עוד הוסיף סביון כי: "שיתוף פעולה אסטרטגי זה, יצא אל הפועל הודות לתמהיל המותגים של הגרנד קניון, תמהיל חזק במיוחד המבטא את החוזק של הגרנד קניון, כקניון המוביל בצפון בשיתוף פעולה עם התיאטרון המוביל בצפון".
בין חנויות הגרנד קניון שייקחו חלק בתוכן השיווקי של ההצגה: המשביר החדש לצרכן, אינטימה, מצומת ספרים, אופטיקנה, גולף & קו, טויז אר אס, אופיס דיפו, סופרפארם, תיק ותיק, אלדו, הלב הכחול, סבון של פעם, ארומה, אישה אישה, זארה, פול אנד בר, ml, מיכל נגרין, אופיס דיפו ועוד.
על ה"גרנד קניון" בחיפה
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ-3,000 מקומות חניה מקורה.
על ההצגה "גלי חום"
מאת: גי'ני לינדרס, במאית: פטי בנדר, נוסח עברי: דן אלמגור, משתתפות: אסנת וישינסקי, סמדר דישון-ברנר, טל שמיר, רותי הולצמן.
המחזה עוסק בתופעות האופייניות לגיל המעבר: ארבע נשים שרות, מספרות ומתלוצצות על התופעות האופייניות לגיל המעבר. הנשים נפגשות ליד דוכן חזיות בקניון ומתחילות לשוחח אחת עם השנייה, מכאן הדרך להתקרבות קצרה, לשיחה על גיל המעבר ולתופעות הקשורות בו. הן ממשיכות במחלקות השונות ומעבירות יום שלם יחדיו.

תאריך:  21/01/2007   |   עודכן:  21/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il