איקאה ישראל עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2006 הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יימשך שבועיים וישודר בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 9 בשפה הרוסית, קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות , רדיו, ויפורסם בעיתונות הארצית, בעיתונות החרדית ובעיתונות הרוסית.
במסגרת סייל החורף מציעה איקאה מאות מהפריטים מכל מחלקות החנות בהנחה משמעותית של עד % 60. איקאה מכריזה מדי שנה על שני סיילים - בחורף ובקיץ. סייל החורף השנתי מתקיים כחלק ממסורת איקאה העולמית המקיימת בתקופה זו של השנה פעילות שיווקית דומה ברבות מחנויות איקאה בעולם.
צפויה עלייה של % 20 במכירות לעומת הסייל אשתקד.
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, צופה עלייה של 20% במכירות סייל חורף 2007 ביחס למכירות סייל בשנה אשתקד. לדברי גבאי "קהל הלקוחות של איקאה ישראל מצפה לסיילים שמתקיימים פעמיים בשנה, והדבר בא לידי ביטוי בהיקפי המכירות" עוד מוסיף גבאי כי המוצרים הפופולריים ביותר בקרב הצרכנים הישראליים הם מערכות ישיבה וחדרי שינה, אשר בתקופת הסייל מאפשרת איקאה את רכישתם במחירים נמוכים ואטרקטיביים ביותר.
בהתייחסו לקמפיין אומר גבאי כי "הקמפיין נועד לחזק את הטמעת הקונספט של איקאה בכל העולם, בו הצרכן לוקח חלק חשוב בתהליך הקנייה ובכך חוסך כסף לעצמו. איקאה מציעה לצרכן מוצרים ארוזים באריזות שטוחות ובכך מאפשרת לו להוביל אותם לביתו בעצמו ולחסוך את עלות ההובלה. סרט הפרסומת מעביר מסר זה באופן פשוט והומוריסטי".
עלילת הסרטון: בסרטון אנו רואים גבר אחד הנוהג במקביל ב-2 מכוניות! עוצר מכונית אחת ורץ אל השניה, עוצר את השנייה וחוזר לראשונה, וכך למעשה גיבור הסרט מתקדם לעבר יעד לא ידוע עד שכתובית עם קריינות פותרת את החידה - "איקאה סייל - הכינו גגונים, הרבה גגונים". מתברר כי הגבר נוסע לחנות איקאה ב- 2 מכוניות כדי לנצל עד המקסימום את העמסת המוצרים במחירים האטרקטיביים. לאחר השקופית והקריינות, אנו רואים את אותו הגבר, הפעם חוזר הביתה עם 2 המכוניות שעמוסות בשקיות ובמגוון גדול של אריזות איקאה שטוחות חומות על הגגונים.