X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוסמופארם
▪  ▪  ▪

קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח קרמה וכיף, משיקה 7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי הרחצה, קרם גוף והדאודורנטים.
ההשקות ילוו בפעילות שיווקית ופרסומית בהיקף של כ-3 מיליון דולר, הכוללת קמפיינים בטלוויזיה ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ופעילויות קד"מ להגברת התנסות באירועים שונים ובמכוני כושר.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, מסר כי החברה צמחה בשיעור של % 400 במהלך 5 שנות פעילותה; מכירותיה ב-2006 הסתכמו בכ-120 מיליון שקל וצפי המכירות לשנת 2007 הוא כ-160 מיליון שקל.
מנתוני נילסן לשנת 2006 עולה כי קוסמופארם מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בישראל - % 28 - בתחום תחליבי הרחצה עם המותגים קרמה וכיף. כן, מובילה החברה את קטגוריית קרם הגוף עם כ-15.4% נתח שוק ומחזיקה במקום השני בקטגוריית לחות לשיער עם נתח של % 18.
לדברי לנדסברג, קוסמופארם הביאה עמה לשוק הטואלטיקה חדשנות ותעוזה מוצרית מבחינת ניחוחות ומרקמים. "במשך חמש שנים עסקנו בבניית קרמה וכיף ומיצובם. מנועי הצמיחה החדשים של החברה יתבססו על העצמה וחיזוק המותגים בקטגוריות הקיימות ולצדה חדירה לתחומי פעילות חדשים. "הצרכניות, בעיקר הצעירות שבהן, מחפשות כל הזמן אחר חידושים בסגנון חיים וכמובן בתחום הטואלטיקה והטיפוח האישי. מוצרי קרמה וכיף הכניסו רעננות אמיתית לשוק באמצעות ניחוחות יוצאי דופן וחומרי גלם חדשניים דוגמת היוגורט, והדבר ניכר באחוזי ההתנסות הגבוהים - כל אישה שנייה בישראל התנסתה בתחליב הרחצה של קרמה", מציין לנדסברג.
לראשונה - מוצרי אנטי-אייג'ינג בקטגוריית הטואלטיקה
קוסמופארם מחדירה, לראשונה בענף הטיפוח, רכיבי קוסמטיקה ואנטי-אייג'ינג לקרם גוף ומשיקה קרם גוף קרמה אנטי-אייג'ינג, בעל נוסחה ייחודית SymMetrix העשויה מרכיב צמחי פעיל, המופק מאוכמניות ופועל כנוגד חמצון ובכך מעכב את תהליכי ההזדקנות של התאים.
"המוצר משקף את תפיסת החדשנות של קרמה, המביאה לצרכניות אלמנטים של קוסמטיקה ואנטי אייג'ינג גם במוצרי Mas ובמחיר השווה לכל כיס", מציין לנדסברג.
היקף ההשקעה במהלך החדירה עומד על 200 אלף דולר, וכולל קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות וקד"מ להתנסות במוצר. "קטגוריית קרם הגוף עומדת על 30 מיליון שקלים, לקרמה נתח שוק קיים של 15.4% ועם השקת המוצר החדש מתעתדת החברה לכבוש נתח של 25% מקטגוריית קרם הגוף", מוסיף לנדסברג.
מנוע צמיחה - קטגוריית טיפוח השיער Recharge Crema
טיפוח השיער מהווה מנוע צמיחה עיקרי לשנת 2007 עבור קוסמופארם, עם השקת סדרת טיפוח בשם Crema Recharge הכוללת:
שמפו, מרכך ומסיכות לשיער. החברה מתעתדת לכבוש נתח של % 10 מתחום השמפו והמרכך, מתוך שוק הנאמד בכ-330 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרסום ופעילויות שיווקית לקידום המוצר יעמוד על 500 אלף דולר ויכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות להתנסות.
"פיתוח סדרת מוצרי השמפו Recharge Crema ארך למעלה משנה, במסגרתו הכנסנו פורמולות חדשות וערכנו מבחני ניסוי רבים לבחינת המוצר בקרב צרכניות", מסביר לנדסברג, "מדובר בקטגוריה המאופיינת ברמת נאמנות גבוהה. אנו מאמינים כי התנסות במוצר תביא קהל לקוחות נאמנות".
בסדרת Recharge Crema משיקה החברה גם מסיכה לשיער ומתכוונת להגיע באמצעותה לנתח של % 25, מתוך שוק הנאמד בכ-10 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרסום מסיכות השיער עומד על 200 אלף דולר.
שחקן פרימיום בתחום הדאודורנטים - דאודורנט קרמה
קוסמופארם מחזקת את מעמדה בתחום הדאודורנטים עם השקת סדרה חדשה תחת המותג קרמה שתכלול דאודורנט בארבעה פורמטים: ספריי,
סטיק, ג'ל ורול-און ובניחוחות: Fresh, Soft, Breeze, silk. שוק הדאודורנטים בישראל מגלגל מידי שנה כ-180 מיליון שקל, היעד של קרמה הוא לכבוש נתח שוק של % 20 בתוך כשנה.
יוגורט מוי כיף
תחליבי הרחצה כיף מובילים את שוק הסבונים הנוזליים בישראל עם נתח של % 19.3. עם השקת סדרת יוגורט כיף החדשנית על בסיס יוגורט, מתעתדת קוסמופארם להגיע עם כיף לנתח של 25% בתוך כשנה. השקת הסדרה לוותה בקמפיין המוערך בכ-400 אלף דולר.
חדשנות היוגורט באה לידי ביטוי גם בסדרת קרם גוף תואמת, בניחוחות: פירות יער, אפרסק-משמש, ליצ'י-אננס וקוקוס-וניל ובאמצעותה מתכוונת החברה להגיע ליעד של % 15 מקטגוריית קרם הגוף, וסה"כ בצירוף עם קרמה לכבוש % 40 מהקטגוריה.
לחות ללא שטיפה - קוסמופארם שואפת ל-% 40 נתח שוק
קטגוריית הלחות ללא שטיפה לשער מוערכת בכ-38 מיליון שקלים, קוסמופארם משיקה לחות לשיער תחת מותג כיף באמצעותה מתעתדת להגיע ל-% 20 נתח שוק, ובסה"כ להחזיק ב-% 40 נתח שוק בקטגוריה, יחד עם מותג קרמה. היקף ההשקעה בפרסום לחות ללא שטיפה במותג כיף יעמוד על 300 אלף דולר.

תאריך:  25/01/2007   |   עודכן:  25/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il