חברת HOT ממשיכה את מהפכת השירות ופותחת במהלך מאסיבי לגיוס 600 עובדים חדשים למערך השירות, כחלק מההחלטה לשדרג ולשפר את השירות המוענק ללקוחות החברה בטלוויזיה באינטרנט ובטלפון. בכך יגדל מספר העובדים של במחלקת השירות ל-2,300 איש.
במסגרת זו צפויה החברה לצאת בקמפיין נרחב באינטרנט ברדיו ובעיתונות בעלות מעורכת של כ-1.5 מליון שקל.
מהלך זה מצטרף לשינויים נוספים אשר בוצעו לאחרונה במערך השירות של החברה בין היתר הועבר תחום התמיכה הטכנית באינטרנט למוקד החברה בנשר והוא מנוהל מקצועית על ידי חברת תקשוב. מהלך זה אפשר לחברת HOT פיקוח ומתן שירות טוב יותר עבור לקוחותיה. במסגרת זו הכשירה HOT כ-200 נציגי תמיכה אשר עוברים סדנאות שירות נרחבות והכשרות מקצועיות מעמיקות.
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "עם גמר המיזוג של חברות הכבלים אנו נמצאים בעיצומה של מהפכת שירות הכוללת את איחודן של המערכות הטכנולוגיות, הרחבת מערכי שירות הלקוחות ושדרוגן והעברת מגוון הדרכות וסדנאות בקרב עובדי החברה כולם. מדובר במהלך מורכב וממושך, אך אין לי ספק כי מהפכת השירות המתחוללת בימים אלה תהפוך את HOT לחברה מובילה גם בתחום השירות ללקוח."