X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשווקים הבינלאומיים, עם מכירת סרטי פרוקטר & גמבל, שנעשו בארץ, לשימוש בחו"ל.
קמפיין "הקאמרי" של מותג הכביסה "אריאל", בו מככבת הסטייליסטית ליאת אשורי נמכר לפרסום במצרים.
בשוק הפרסום הישראלי, בייחוד בתחום של מוצרים מיובאים, התרגלנו תמיד לראות, סרטים שנוצרו בחו"ל ובדרכם ארצה היו עוברים התאמה לשוק הישראלי. בשנים האחרונות מרענן לגלות כי גם בארץ קיימים כוחות יצירתיים, מקצועיים וראויים, אשר מנפקים סרטים איכותיים, שעשו את הדרך ההפוכה לשווקים בינלאומיים.
סרטוניי הקמפיין "כתמי משפחה" ו"הברקוד" של אבקת הכביסה "אריאל" שהופקו ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היו הראשונים שנחלו הצלחה בעולם, הרשימו את משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, ונרכשו לשימוש ב-11 מדינות במזרח אירופה והבלקן.
לאחרונה מגמה זו הצליחה לתפוס תאוצה במדינות ערב; סרטון הפרסומת החדש של המותג - "הקאמרי", נרכש לשימוש במצרים, אך לא לפני שהכוכבת הישראלית ליאת אשורי הוחלפה במציגה מיצרית.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון, אומר: "אנו גאים ושמחים על כך שקמפיינים אותם אנו מייצרים עבור חברת פרוקטר & גמבל בישראל, ממשיכים לקבל חותמות איכות בכל העולם. כל קמפיין שזוכה לייצוא מחזק את ההבנה שאין מדובר בתופעה מקרית אלא בשמירה על סטנדרטים גבוהים של העבודה לכל אורך הדרך. נמשיך בשיתוך הפעולה עם אנשי פרוקטר & גמבל במטרה להעלות את הרף מקמפיין לקמפיין".
דניאל שבתאי, מנהל מותגי הכביסה, בפרוקטר & גמבל ישראל, אומר: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, היא גורם נכבד בעובדה שמותג "אריאל" הינו מותג הכביסה המצליח והנמכר ביותר בישראל. הסרטונים מצליחים להעביר בצורה יוצאת דופן, ייחודית ולא שגרתית את ערכי המותג של אריאל בארץ וגם בארצות בעלות שפה ומנטליות זרות".

תאריך:  08/02/2007   |   עודכן:  08/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il