חברת נטיקה פיתחה עבור בנק מסד מערכת לניהול תוכן של אתר האינטרנט אשר מעמידה את הבנק בשורה אחת עם האתרים של הבנקים הגדולים.
האתר החדש מורכב משני אתרים, אתר הבית של הבנק ואתר מסד- מורים. הפילוח הזה נעשה כדי לאפשר לבנק לפנות בצורה ממוקדת לאוכלוסיית יעד החשובה לו. עד כה, לא הייתה לבנק מסד מערכת ניהול תוכן - מעתה, בזכות מערכת ניהול התוכן dotCMS (המבוססת על תשתיות ה-dotNet של מיקרוסופט), לקוחות הבנק יכולים לקבל מידע שיווקי עדכני ונגיש בכל הנוגע לניהול חשבונותיהם המפולח לסוגי האוכלוסיה אליה פונה הבנק.
מכיוון שבנק מסד מסונף לבנק הפועלים, האתר עבר את בדיקות האבטחה החמורות של מחלקת ה-IT בנק הפועלים.
האתר פשוט מאד לתפעול ויש בו דגש רב על חווית המשתמש ועל נגישות של כל המידע הרלוונטי ללקוחות הבנק. כתובת האתר החדש:
[קישור]
בעז רוסנו, מנכ"ל משותף בנטיקה: "באמצעות האתר החדש, בנק מסד יכול כעת להציע ללקוחותיו, דרגת שירות מתקדמת וחופש גדול יותר בשיווק שירותי ערך מוסף, ובאיסוף מידע עדכני על הפעילויות המעניינות את לקוחותיו. הממשק שקוף למשתמש, ומאפשר ללקוח יכולת לבחור את התכנים הרלוונטיים עבורו בהתאם להשתייכותו לקהל היעד, כפי שניתן למצוא באתרים נוספים שבנינו על פלטפורמת ניהול התוכן שלנו, dotCMS. האתר משקף את תפיסת עולמנו העיצובית שבה החשיבות הגדולה ביותר מוענקת לגולש ולחוויה שלו בעת שהוא משתמש באתר".
נטיקה, חברת טכנולוגיות אינטרנט, ממובילות תחום ה-web2 בישראל, עם ניסיון של למעלה מעשור ומאות לקוחות, ביניהם אמדוקס, Nice, קומברס, בבילון, פרסונטה, Tti ועוד.