X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לקסוס ישראל
▪  ▪  ▪

לקסוס, מותג רכבי היוקרה הבינלאומי, הושק בישראל בספטמבר 2006.
קמפיין ההשקה אשר ליווה את החדרתו של מותג לקסוס בישראל , תחת הסיסמא אשר מובילה את לקסוס העולמית "The Pursuit of Perfection" - "התשוקה לשלמות", נבחר להוביל כקמפיין מותג באירופה.
קמפיין התדמית The Pursuit of Perfection מבית היוצר של פובליסיס-אריאלי, שומר על השפה המינימליסטית והאלגנטית של המותג. הקמפיין מעביר את קונספט החתירה אחר השלמות כפי שמתבטא ביצירה והעשייה האנושית תוך התייחסות לערכי מפתח של לקסוס כגון הרמוניה, עיצוב, איזון, וטכנולוגיה. הקמפיין זכה להכרה בינלאומית, ובימים אלו נרכש על-ידי מספר מדינות אירופאיות, לליווי השקת המותג לקסוס. בין המדינות הראשונות אשר יעשו שימוש בקמפיין זה, רומניה ובולגריה.
רן דנאי, מנכ"ל לקסוס ישראל, ציין: "בחירתה של לקסוס אירופה להשתמש בקמפיין, אשר הינו פרי יצירה של עבודה משותפת בין צוות לקסוס ישראל ועובדי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, מחמיאה מאוד ומהווה הכרה והערכה לפעילותה השיווקית של לקסוס בישראל".
בששת החודשים מאז השקת לקסוס בישראל, יצא המותג עם 4 קמפיינים רחבי היקף.
קמפיין השקת המותג בישראל תחת הסיסמא The Pursuit of Perfection. הקמפיין תחת הסיסמא Perfection revealed אשר נבחר להוביל את אירוע השקת לקסוס באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח, וקמפיין דגמים אשר החל עם רכב היוקרה המהווה מופת לאלגנטיות וקדמה טכנולוגית, ה - GS300, תחת הסיסמא - The Pursuit of Elegance, וקמפיין לרכב כביש השטח היוקרתי הנמכר ביותר בעולם ה - RX350, תחת הסיסמא The Pursuit of Harmony.

תאריך:  18/02/2007   |   עודכן:  18/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il