לקסוס, מותג רכבי היוקרה הבינלאומי, הושק בישראל בספטמבר 2006.
קמפיין ההשקה אשר ליווה את החדרתו של מותג לקסוס בישראל , תחת הסיסמא אשר מובילה את לקסוס העולמית "The Pursuit of Perfection" - "התשוקה לשלמות", נבחר להוביל כקמפיין מותג באירופה.
קמפיין התדמית The Pursuit of Perfection מבית היוצר של פובליסיס-אריאלי, שומר על השפה המינימליסטית והאלגנטית של המותג. הקמפיין מעביר את קונספט החתירה אחר השלמות כפי שמתבטא ביצירה והעשייה האנושית תוך התייחסות לערכי מפתח של לקסוס כגון הרמוניה, עיצוב, איזון, וטכנולוגיה. הקמפיין זכה להכרה בינלאומית, ובימים אלו נרכש על-ידי מספר מדינות אירופאיות, לליווי השקת המותג לקסוס. בין המדינות הראשונות אשר יעשו שימוש בקמפיין זה, רומניה ובולגריה.
רן דנאי, מנכ"ל לקסוס ישראל, ציין: "בחירתה של לקסוס אירופה להשתמש בקמפיין, אשר הינו פרי יצירה של עבודה משותפת בין צוות לקסוס ישראל ועובדי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, מחמיאה מאוד ומהווה הכרה והערכה לפעילותה השיווקית של לקסוס בישראל".
בששת החודשים מאז השקת לקסוס בישראל, יצא המותג עם 4 קמפיינים רחבי היקף.
קמפיין השקת המותג בישראל תחת הסיסמא The Pursuit of Perfection. הקמפיין תחת הסיסמא Perfection revealed אשר נבחר להוביל את אירוע השקת לקסוס באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח, וקמפיין דגמים אשר החל עם רכב היוקרה המהווה מופת לאלגנטיות וקדמה טכנולוגית, ה - GS300, תחת הסיסמא - The Pursuit of Elegance, וקמפיין לרכב כביש השטח היוקרתי הנמכר ביותר בעולם ה - RX350, תחת הסיסמא The Pursuit of Harmony.