X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלידות נסטלה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ גלידות נסטלה]

נא להכיר: "לקבו" - אחד ממוצרי הדגל של גלידות נסטלה לשנת 2007. ה"לקבו" הינו פיתוח ישראלי, המהווה פריצת דרך עולמית, הן ברמת טכנולוגיית המוצר והן ברמת החדשנות. מדובר במוצר הזהה במראהו לקרמבו הקלאסי, רק שעל בסיס הביסקוויט המתוק ניצבת לתפארת גלידת וניל אוורירית בציפוי שוקולד חלב.
ה"לקבו" הוא מאותם מוצרים שאנחנו רואים ומיד שואלים את עצמנו: איך לא חשבו על זה קודם? הרי מדובר בלהיט חורף היסטרי, שמתאים בהחלט גם בגרסת הגלידה הקיצית והמפנקת, מעין סיפור הצלחה שאפשר להתענג עליו כל השנה.
500 אלף שקל הושקעו בפיתוח המקבילה הקרירה והצוננת לקרמבו המסורתי. תהליך הפיתוח לא היה פשוט ולטכנולוגים של גלידות נסטלה נדרשה למעלה משנה כדי לפתח מוצר "חכם", שהינו קר וחם בו-זמנית, מוצר המקורר במינוס 18 מעלות שיימס בפה ברכות גם בחורף מבלי להקפיא את הלשון.
השקעה נוספת של כשני מיליון שקלים צפויה בהשקתו ובפרסומו של הלקבו. בגלידות נסטלה רואים במוצר הייחודי הזה מנוע צמיחה מרכזי וצופים כי מחזור המכירות שלו יעמוד על 5 מיליון שקלים ב-2007.
משה קטן, הטכנולוג הראשי של גלידות נסטלה, שהתמחה למעלה משנתיים בפיתוח מוצרים במרכז הפיתוח העולמי של גלידה של נסטלה בצרפת, מספר: "מדובר בתהליך פיתוח מאוד מורכב, המצריך עמידה בתנאי ייצור לא שגרתיים ומחייב נוסחה מדויקת להעמדה יציבה של גלידה על ביסקוויט, תהליך שאינו טריוויאלי כשמדובר בחטיף גלידה".
עוד מוסיף קטן: "בגלידות נסטלה בחו"ל עוקבים מקרוב אחרי פריצת הדרך הצפויה מתוך כוונה לאמצה גם בשווקים אחרים של נסטלה במדינות אחרות".
מסקרים שערכה גלידות נסטלה עולה כי צריכת קרמבו בבית נפוצה באותה מידה בקרב בוגרים (גיל 18+) ובקרב ילדים בגילאי 3-18. בחברה צופים כי קהלי יעד אלו הם אלה שיסתערו גם על ה"לקבו" ויאמצו אותו כמוצר אהוב ומבוקש.
הילית שמיר, מנהלת תחום גלידות משפחתיות אמרה כי, "החלטנו להרעיד את המקררים דווקא בחורף, ולהשיק את ה- "לקבו" בתקופה הנחשבת "מחוץ לעונה" (off season) לאור סקרים שערכנו, ומהם עלה באופן מובהק שהקהל הישראלי מצפה לחידושים מעניינים במקררי הגלידה גם בעונה הקרה.
"כחברה שרואה בחדשנות ערך עליון, אנו קשובים לתנודות הצרכן ופועלים כל העת ליצור אצלו ריגושים. השילוב בין מוצרים חדשניים להשקות חורף אינו מובן מאליו, ומהווה סיכון שהחברה מוכנה לקחת כדי לרגש את הקהלים שלה ולענות על הביקושים לגלידה איכותית גם בעונה זו".
עוד הוסיפה שמיר כי: "אין ספק שהמהלך של השקות חורף ישפיע על שינוי הרגלי הצריכה של הקהל הישראלי. אנו רוצים לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מחוויית ההתענגות מגלידה איכותית לאורך כל חודשי השנה, בדומה למדינות אחרות בעולם, לרבות מדינות קרות יותר. מנתונים שיש בידינו עולה כי בארה"ב הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על 22 ליטר גלידה בשנה, בעוד שבישראל עומדת הצריכה הממוצעת לנפש על 6.5 ליטר גלידה בשנה בלבד. המשמעות היא שיש פה פוטנציאל גדול לצריכת גלידות בחורף שאינו ממומש.
"לקבו הינו מוצר מנצח, העונה על הצורך הזה ולמעשה מוביל אסטרטגיית חדשנות של גלידה לאורך כל השנה, כשההשקה החורפית מהווה מקפצה וקידום מכירות ענק למוצר".
אודות ה"לקבו":
  • לקבו: מוצר חדשני פרי פיתוח ישראלי, גלידת וניל אוורירית בציפוי שוקולד חלב על בסיס ביסקוויט מתוק.
  • קהל יעד: משפחות, ילדים ונוער.
  • עיצוב: המוצר ימותג תחת גלידות נסטלה, יוגש באריזה אישית מפלסטיק קשיח ובאריזת שישייה.
  • כשרות: חלבי - בהשגחת הרבנות קריית מלאכי.
  • מחיר לצרכן: 5.00 ₪ ליחידה. 26.90 ₪ למאגדת של 6 יחידות.

תאריך:  19/02/2007   |   עודכן:  19/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il