X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת הום סנטר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאחר תקופת "השקה רכה" ומוצלחת, וניתוח משאלים וסקרי לקוחות, גיבשה רשת הום סנטר פורמט שיווקי חדשני בקמעונאות עיצוב הבית והיא משיקה את: MY HOME - דירות ענק מעוצבות בשלמות, עד אחרון הפרטים "לקחת הביתה".
על-פי הקונספט החדש פותחת רשת הום סנטר במספר חנויות מרכזיות של הרשת דירות ענק ובהן מגוון של חדרים - חדרי ילדים, חדרי שינה, מטבחים, חדר ארונות, סלונים ופינות ישיבה. הדירה משתרעת על שטח של מאות מטרים.
הדירות במתחם MY HOME מעוצבות ומרוהטות עד אחרון הפרטים, כולל איבזור, פריטי נוי, כלים, מוצרי חשמל ולמעשה כל מה שצריך על-מנת לבנות, לעצב, לרהט ולאבזר בית מושלם, וזאת כולל כל החומרים, כלי הבנייה, התשתית, הצביעה והריצוף.
בהיערכות לשרות הטוטאלי הקימה הום סנטר מערך שרות מורחב ומקצועי - הכולל אמצעי הובלה, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ובכלל זה - יועצי עיצוב בכל התחומים וכן בעלי מקצוע לביצוע - נגרות, ריצוף, חשמל, צביעה טיח אינסטלציה ועוד.....
לדברי דוד ביקובסקי מנכ"ל רשת הום סנטר, לראשונה, מוצגים בפני הצרכן פתרונות עיצוביים מושלמים לבית. אין מדובר רק בתצוגה של חדרים מעוצבים כי אם במתן פתרונות עיצוביים כוללים אותם ניתן להעביר בשלמותם הביתה, לבנות, לרהט ולאבזר בית שלם.
במיתחם MY HOME בהום סנטר, יוכל הצרכן לקבל מידע מפורט על כל פריט ועל כל חומר גלם בו השתמשו לעיצוב ובניית הבית ובכלל זה - סוגי הצבע לקירות, סוגי הטפטים, הריצוף והפרקט. על כל פריט מבין אלפי הפריטים בדירה מוטבע המחיר וכן מצויין האזור בחנות שם ניתן להזמין את הסחורה ולקחת הביתה.
ההיערכות להשקת המותג MY HOME כוללת לדברי ביקובסקי התקשרויות חדשות עם קשת רחבה מאוד של ספקים בתחום הריהוט ועיצוב הבית ובכלל זה יצרני ריהוט משבדיה, דנמרק, איטליה, ספרד, ארצות הברית וכן ספקים בעלי יחוד מהמזרח וויטנאם.
קווי המוצרים החדשים כוללים - ריהוט סלוני בעיצובים שונים, ריהוט לחדרי שינה, וכן הרחבה משמעותית של ריהוט ואביזרים לאמבטיה, חדרי ילדים מטבחים, מוצרי חשמל, ריצוף, ופרקטים וריהוט גן.
המותג MY HOME יכלול עד סוף 2007 ארבע עד שבע דירות ענק לכל טעם ולכל כיס. בשלב זה נפתחו מתחמי MY HOME בחנויות הום סנטר בצומת בילו ובחיפה. בימים אלה משיקה הרשת, את דירת הדגל של המותג - MY HOME בחנות הענק שבגעש. עד סוף 2007 יפתח מתחם קמעונאי נוסף של "MY HoME" במודיעין. פריסה גיאוגרפית כזו תאפשר למעשה לכל צרכן להגיע למיתחם "MY HOME" הקרוב לאזור מגוריו בתוך כחצי שעה.
לדברי דוד ביקובסקי פיתוח "MY HOME" מהווה שלב נוסף בהתפתחות הרשת מרשת "עשה זאת בעצמך" לרשת המובילה בישראל המתמחה ב-HOME IMPROVEMENT. לדבריו "MY HOME" פותחת בפני הצרכן אפשרויות חדשות בכל מה שקשור לעיצוב הבית. כמו בתחום האופנה רבים שואבים השראה מן התצוגה ולעיתים רבות רוכשים את כל ה-LOOK שעל בובות התצוגה, כך MY HOME יעניק לצרכן מגוון עשיר של עיצובים מושלמים לכל אגפי הבית - "לקחת הביתה" בשלמותם.
לדברי רוני דרייפוס סמנכ"ל הסחר והשיווק בהום סנטר, "MY HOME" יאפשר לצרכן לחוות ולהתרשם מקרוב מפתרונות עיצוביים טוטאליים, לתאם במקום רכישה הובלה והתקנה של כל הפריטים שנרכשו. השרות כולל הובלה והרכבת הפריטים על-ידי גורם מקצועי מוסמך אחד - שרות אשר "חוסך" מהצרכן התרוצצויות ותאומים בין מספר רב של בעלי מקצוע.
בהקמת מתחמי "MY HOME" יושקעו למעלה מ-9 מיליון שקל. עיקר ההשקעה בהרחבת מערך השרות, הכשרת אנשי מקצוע ויועצים, הכשרת שטחי תצוגה הפקת קטלוגים ופרסום.
בשנים הקרובות תעמיק הום סנטר את פעילותה בתחום שיפור הבית תוך התבססות על הערך המוסף לצרכן בתחום המגוון, השרות ומעל לכל המחיר. הרשת תציע לצרכנים עיצוב ברמה גבוהה ואיכות במחירים חסרי תקדים והכל תחת קורת גג אחת.
ביקובסקי מעריך כי "הום סנטר" כיום נמנית על הגורמים המובילים את קמעונאות עיצוב הבית בישראל. המותג MY HOME ישמש מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות לגידול במכירות הרשת. בשנת 2005 גדלו מכירות "הום סנטר" באותן החנויות (SAME STORES) על אף המלחמה בצפון אשר שיתקה את פעילות הסחר של כל חנויות הרשת מאזור חיפה ועד לקריית שמונה.
השקת Home Collection - קולקציית אביב-קיץ ופסח 2007
רשת "הום סנטר" משיקה בימים אלה את קולקציית פסח וקולקציית אביב-קיץ 2007.
לדברי רלי אליישיב, קניינית כלי בית וטכסטיל ב"הום סנטר", מדובר באוסף ענק של כלי בית, פריטי עיצוב, מוצרי טכסטיל, חפצי נוי ומתנות לחג שיובאו במיוחד לקראת החג.
לדברי רלי אליישיב, מגמות העיצוב המרכזיות בקיץ הקרוב הן: צבעוניות עליזה ו"קייצית" כשהאדום שולט בשילוב עם לבן, טורקיז וירוק עז. בצד צבעוניות זו ניתן יהיה למצוא פריטים בגווני זהב ונחושת או בעיטורי זהב המשולבים בזכוכית או לבן או במוצרים לבנים מפורצלן, עץ וכו'.
בין החומרים שיככבו בקיץ הקרוב ניתן למצוא את הפורצלן, "מלך המטבח" בעיצובים מיוחדים וא-סימטריים, הרבה מאד מתכת ונחושת לכדים, מגשים וקערות. במסגרת המגמה של "חזרה לטבע" נוכל למצוא תיבות וקערות מעץ משולבות בנחושת. גם הבמבוק יתפוס מקום של כבוד במטבח, בעיקר בצבעי לבן, אדום וירוק.
מוצרי המלמין והסיליקון ימשיכו לככב גם השנה במטבח. לדברי רלי אליישיב חומרים אלו מתיישבים עם המגמה לשלב עיצוב אופנתי עם נוחות בשימוש ובניקוי. מדובר בחומרים עמידים, קלים לניקוי, אשר מעוצבים בעיצובים אופנתיים ואיכותיים ובטכניקות חדשות.
בקטגוריית "המטבח המקצועי" יובאו לקראת הקיץ חידושים, פטנטים וגאדג'טים לניהול מטבח ביתי ברמה מקצועית גבוהה. סל המוצרים ל"מטבח המקצועי" כולל מגוון עשיר של סירי בישול ייחודיים,
סירי נירוסטה בשילוב נחושת לסוגי בישול שונים, כלי בישול ואפייה מקצועיים, מגוון ענק של סכינים ופטנטים לשדרוג ועיצוב ההגשה.
קולקציית פסח ואביב-קיץ 2007 - דוגמאות מוצרים ומחירים.
מטבח מקצועי
  • מערכת סירים לאידוי ולפסטה - 149.99 ש"ח
  • שואב שומן מעוף - 59.99 ש"ח
  • אצבעון מסיליקון לאחיזה בסירים - 29.99 ש"ח
  • מערוך מתכוונן - 39.99 ש"ח
  • מסננת מתקפלת (לחסכון במקום) עם תחתית נירוסטה - 69.99 ש"ח.
ארוח והגשה
  • מערכת אוכל דגם "פריחה" בשילוב של אדום וכתום או ירוק וטורקיז:
צלחת הגשה שטוחה - 29.99 ש"ח
2 קערות הגשה - 69.99 ש"ח
קומקום - 69.99 ש"ח
מאג - 19.99 ש"ח
  • מערכת לקפה 12 חלקים מפורצלן לבן (תחתית מעוקלת לעוגה) - 99.99
  • 4 מאגים עם עיטורי קפה בשילובי גוונים אדום-שחור-לבן - 39.99 ₪
  • ערכת סכו"ם 24 חלקים עם ידיות פלסטיק במגוון צבעים - 89.99 ש"ח
פריטי טכסטיל
  • כריות פרחוניות 45x45 ס"מ - החל מ-39.99 ₪
  • כריות פרחונית 60x60 ס"מ - החל מ-59.99 ₪
  • מצעים זוגיים 100% כותנה 160/200 החל מ-199.99 ₪.
  • ראנרים 150X50 החל מ-29.99 ₪.

תאריך:  25/02/2007   |   עודכן:  25/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il