X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קריסטל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, עולה בקמפיין ראשון, לאחר חתימת הסכם הרכישה, למקררי 'אמקור'. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן ילווה בסיסמא: 'אמקור להתאהב בו מחדש' ויכלול טלוויזיה, שילוט חוצות מאסיבי ומודעות בעיתונים. הקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון דולר יציג את מקרר אמקור האולטימטיבי: חדשני, מעוצב, איכותי ובמחירים אטרקטיביים המתאימים לכל דורש.
לדברי משה ממרוד, מנכ"ל 'קריסטל מוצרי צריכה', השלמת עסקת רכישת 5 המותגים מתדיראן אמפא ורכישת מפעל המקררים האחרון בעפולה, מבטאים את האסטרטגיה העסקית של החברה הדוגלת בהרחבת מגוון המוצרים הלבנים כך שיתאימו לכל לקוחות החברה אם במחיר, בנראות ובעיצוב. לדבריו, אין ספק כי הקמפיין הראשון שמעלה החברה למקררי אמקור יחזק את המסר של החברה הדוגל בהמשך שווק מוצרים איכותיים ועמידים במגוון מותגים ובסטנדרטים חדשים.
מסקר שביצעה חברת מידע שיווקי סי.איי עבור חברת קריסטל בנושא מקררי 'אמקור' עולה כי אמקור הוא המותג המוכר ביותר בתחום המקררים. עוד עולה מהסקר כי המותג 'אמקור' נתפס כישראלי, אטרקטיבי וכנותן תמורה למחיר. לדברי ממרוד, מקררי 'אמקור' יציעו לצרכן הישראלי את המותג האהוב בשינויים המבטאים את המילה האחרונה בשוק המקררים העולמי ויחד עם זאת יישארו מתאימים וחדשניים לקהל הישראלי.
הקמפיין מציג תצוגת אופנה בה מחליקה דוגמנית על הקרח, כל הצופים באולם מתפלאים מיופייה ומתרגילה, לפתע המחליקה מבצעת מעין סיבוב בורג ויורדת אל תוך הקרח ובמקומה עולה מקרר אמקור החדשני והמעוצב עם הסיסמא: אמקור להתאהב בו מחדש!
חברת "קריסטל" מובילה בתחום מוצרי החשמל האיכותיים והמעוצבים. בין המותגים המיוצגים על-ידי קריסטל נמנים: "אמנה", "דה-יטריש", "מייטג", "בלומברג", "אמקור", AEG, ספקטרה לצד מותג הבית "קריסטל" ועוד. קריסטל היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, ונמצאת בשליטת איש העסקים משה ממרוד המכהן כמנכ"ל החברה.

תאריך:  01/03/2007   |   עודכן:  01/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il