המעצבת גלית לוי תשמש כפרזנטורית מותג בגדי הים על שמה. המותג "גלית לוי", המשווק בלעדית ע"י חברת אקספוז, הושק לראשונה לשוק המקומי לפני כשנה ונחל הצלחה רבה. כיום מחזיק המותג ב- 20% מנתח שוק בגדי הים לנשים. שוק בגדי הים בישראל מוערך בכ- 150 מיליון שקל, מתוכו מוערך שוק בגדי הים לצעירות בכ- 75 מליון שקל. מידי שנה נמכרים בארץ בממוצע כ-500 אלף בגדי ים.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז המשווקת את המותג "גלית לוי": "מותג בגדי הים של גלית לוי פונה אל קהל של נשים צעירות המחפשות את המראה הזוהר והיוקרתי גם על שפת הים אך אינן מתפשרות על איכות וגזרות מחמיאות. גלית לוי מייצגת את המראה הנשי, הבשל והלא אנורקטי ומזוהה עם חיי הזוהר, לכן, אין מתאימה ממנה להוביל את הקמפיין".
צילומי הקמפיין לעונת קיץ 2007 נערכו בתאילנד על רקע מונוכרומטי של חול לבן, סלעים ומערות שתפקידם לשמש ניגוד לצבעוניות העזה והיפה של הקולקציה. הקולקציה כוללת כ-50 דגמים ומיוצרת במהדורה מוגבלת. הגזרות מתאימות לנשים בכל גיל - מביקיני ועד בגדי ים שלמים (בטנות פנימיות , גזרות מטשטשות לנשים ועוד ) תוך שמירה על ערכים של אופנתיות ונשיות.
לצד המותג גלית לוי משווקת חברת 'אקספוז' את מותג בגדי הים המוביל לנערות 'בננה' את מותגי ההלבשה התחתונה 'לי קופר', ומותג הגרבונים 'גולדן ליידי'.