X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם cassidi
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת האופנה cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב - קיץ 2007 בכיכובה של הדוגמנית האירופאית סוזנה גרגורובה ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום פרנקו, כולל עיתונות ארצית, מגזינים, טלוויזיה ושלטי חוצות והינו חלק מתהליך המיתוג שהחלה הרשת בעונה שעברה. הרשת ממשיכה בקו שהתוותה לעצמה בתהליך המיתוג תחת אסטרטגיה מובילה של LIFE IS ABOUT DETAILS" (החיים מסתתרים בפרטים הקטנים") שהינה חלק מאישיות החברה.
Cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציה ייחודית שעוצבה על-פי טרנדים בינלאומיים. בימים אלה משלימה הרשת מהלך של עיצוב חנויות בקונספט חדש שיאפשר חווית קניה אישית ונעימה ללקוחות הרשת. מהלך נוסף הוא הצטרפותה של מעצבת אופנה עם ניסיון רב בתחום האופנה והסטיילינג אל מערך המעצבים ברשת. המעצבת תהיה אמונה על גיבוש קו העיצוב החדש המותאם לקהל האירופאי המוגדר כחלק מקהל היעד של הרשת.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת :cassidi" הקמפיין הפרסומי החדש מהווה חלק מתהליך מיתוג רחב היקף שעוברת הרשת שהחל בעונת החורף וממשיך גם לעונת הקיץ הנוכחית, במהלכו פיתחה קו מתוחכם וקלאסי המתווסף לקו הקזו'אל . הקו העיצובי החדש מותאם לקהל האירופאי המוגדר כחלק מקהל היעד של הרשת. לאחרונה הצטרפה למערך מעצבי אופנה ברשת, מעצבת בעלת ניסיון רב בתחום האופנה והסטיילינג שתהיה אמונה על ייצור קולקציה ייחודית כשהקו המנחה אותה הוא הרומנטיקה האורבנית".
סוזנה גרגורובה, הדוגמנית הסלובקית המובילה את קמפיין הרשת הובילה קמפיינים בינלאומיים ובניהם הקמפיין העולמי של המותג D&G , כיכבה על שערי מגזינים נחשקים בניהם ווג איטליה ,אל ומארי קלייר ועל מסלולי תצוגות האופנה ב FASHION WEEK במילאנו, פריז וניו-יורק. בעונה הקרובה תככב סוזנה בערוץ האופנה הבינלאומי- FTV בכל התצוגות הנחשבות כדוגמת שאנל , איב סאן לורן, פראדה ועוד.
רשת האופנה cassidi נמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות. היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.
משרדי ההנהלה והשיווק ממוקמים באזור התעשיה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ-30,000 חברות.

תאריך:  27/03/2007   |   עודכן:  27/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il