לאחר ההצלחה המרשימה של חברת הכבלים HOT בהחדרת שירותי האינטרנט המהיר והטלפוניה הקווית, בו גייסה החברה מעל ל-530,000 אלף מנויים לתשתית הפס הרחב ומעל ל-200 אלף מנויי טלפון, מכריזה HOT על כניסה לשלב שיווקי-אסטרטגי חדש.
מהלך זה גובה במחקר שקיימה החברה, בו ציינו 69% מהנשאלים כי הם מעוניינים בחבילות "Triple Play" כדי לקבל הנחה בחשבון החודשי, 32% ציינו את היתרון במספר טלפון אחד לשירות לקוחות ו-28% ציינו את ריכוז השירותים אצל ספק אחד.
לאור תוצאות המחקר, החליטה HOT לצאת במהלך שיווקי-אסטרטגי חדש להגברת המודעות בציבור לשירות ה"Triple Play", תוך מתן דגש לחיבור מנויים קיימים וחדשים כאחד, לשלושת שירותי התקשורת שהחברה מציעה: טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפוניה. מטרת המהלך החדש ליצור עבור הלקוח את החיבור הטבעי בין שלושת השירותים, כשהחיבור, יאפשר להם חיסכון משמעותי בהוצאות המשפחתיות על שירותי תקשורת.
לצורך הובלת המהלך במדיה נבחרה ג. יפית המייצגת היטב את הפשטות והישירות תוך הצגת היתרון של חבילת ה"Triple Play" והחיסכון הכספי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו ועלותו מוערכת בכמיליון ש"ח. במקביל התאימה HOT את ההצעות השיווקיות ואת חבילות התמחור, על-מנת להגדיל באופן משמעותי את היצע חבילות ה- "Triple Play".
ראוי לציין כי בישראל, חברת HOT היא היחידה המשווקת את חבילות ה" Triple Play" תוך שימוש בתשתית המתקדמת שלה, על-מנת לספק למנוייה את שלושת שירותי התקשורת הטובים והמתקדמים בארץ. חבילות הטריפל נמכרות במחיר של החל מ-249 ש"ח בלבד לכל שלושת השירותים (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי).