רשת BLUE BIRD, המובילה בישראל בתחום אופנת גלישה וספורט האקסטרים, עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי בהשקעה של 570,000 דולר. הקמפיין, יכלול 3 סרטים בני 15 שניות למותגים המובילים של הרשת:
RIP CURL, NO FEAR ו-GLOBE וישודר בערוצים 2, 10 ו-24 למשך חודש ימים.
גאולה אסיל, מנהלת השיווק והפרסום BLUE BIRD: "לאחר שנה של פעילות ענפה מיום הקמתה של הרשת, התרחבותה במשך זמן זה ל-20 סניפים בפריסה ארצית וביסוסה בקרב קהל היעד, החלטנו לעלות בקמפיין טלוויזיה ראשון מטרה לחשוף את הרשת לקהלי יעד נוספים ומגוונים. הקמפיין שיעלה בערוץ 2 ,10 ו-24 ,יציג את מטריית מותגי הגלישה והאקסטרים הבינלאומיים המשווקים בלעדית ברשת".
לאחרונה נבחר האלוף האולימפי בגלישה גל פרידמן לשמש כפרזנטור הרשת תמורת - 30,000 דולר. פרידמן ייצג את רשת "BLUE BIRD" באירועים מתוקשרים ובתחרויות בארץ ובעולם כשעל ציודו האישי יודבקו מדבקות "BLUE BIRD" והמותגים הנמכרים באופן בלעדי ברשת, דוגמת מותג הגלישה האוסטרלי "RIPCURL".
אודות רשת " BLUE BIRD"
רשת BLUE BIRD מתמחה בתחום הגלישה והספורט האתגרי ומציעה מגוון רחב של מותגים בניהם:
RIP CURL מותג גלישה אוסטרלי, מהמובילים את שוק אופנת הגלישה העולמי, NO FEAR מותג אמריקאי המציג קולקציית אופנת אקסטרים ולייף סטייל של גלישה, מותג חולצות T לנשים "ביצ' באני", מותג הנעליים GLOBE, מותג הכפכפים האמריקאי SANUK ו"סקטור 9 SECTOR NINE" - מותג סקייטבורד אמריקאי מוביל.
רשת בלו בירד נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ" שהיא חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל.
הרשת,הכוללת כ 20 חנויות, נקראת על שם גל נחשק ונדיר בשפת הגולשים, הוקדמה לפני כשנה בעקבות הפופולריות הגואה של ספורט הגלישה בעולם כולו ובישראל בפרט. הרשת מציעה בגדי גלישה וקולקציית אופנה מגוונת ברוח ענפי גלישת המים והספורט האתגרי - החל ממכנסי ג'ינס , מעילים וחולצות ועד כפכפים ותכשיטים.
קרדיטים פוגל אוגילבי:
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא גורן
סמנכ"ל אסטרטגיה: שרון ישראלי
מנהלת מחלקת הפקה: איריס ישראלי
סמנכ"לית לקוחות: מיטל שירן הראל
פלנר: זוהר רזניק
מנהלת מדיה: נועה בן יהודה
תקציבאית בכירה: קרן אלישר