X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תודה לך עמיר שהנפת לראשונה בתולדות המדינה את הדגל החברתי לראש התורן, ואנסת את יריביך האופורתוניסטים להתייצב בדום מתוח, להצדיע לו, ולזמר את ההמנון החברתי אותו תקעת עמוק בגרונם
▪  ▪  ▪

תודה לך עמיר, שפרצת בסערה כעובד תברואה נמרץ, אל הביצה הפוליטית המעופשת שלנו, השורצת שחיתות, כשבידך זרנוק גדול והזרמת במלוא הלחץ, מים חיים לשלולית המרופשת של הדמוקרטיה המופקרת שלנו.
תודה לך על הגלים שהעלית במים העכורים של כנסת מסורסת נטולת אופוזיציה, בה מפלגת השלטון הפכה את עורה, אימצה את דרכה של האופוזיציה, מבלי שקבלה לכך מנדט מבוחריה.
תודה לך שגרמת לראש ממשלה חסר מעצורים להזיע, לאחר שטלטלת את כיסאו שאיש לא העז לסכנו לפניך. אותו ראש ממשלה כל יכול, שהשררה העבירה אותו על דעתו, לאחר שחצה בעזות מצח את כל הקווים, בטענה הצינית והמגונה: "דברים שרואים מכאן לא רואים משם". אליבי בזוי המגובה בתקשורת מגויסת, שאם יהפוך חלילה לנורמה בחיינו הפוליטיים, הבחירות בישראל יהפכו לפארסה מיותרת.
תודה לך עמיר שהנפת לראשונה בתולדות המדינה את הדגל החברתי לראש התורן, ואנסת את יריביך האופורתוניסטים להתייצב בדום מתוח, להצדיע לו, ולזמר את ההמנון החברתי אותו תקעת עמוק בגרונם.
דע לך עמיר, רבים ממתינים לך בפינה, הם לא שכחו את "הזקנה שבמסדרון", שגם לאחר שחרורה מבית החולים, נאלצה שוב להשפיל עצמה, בתור למרק חם בבית התמחוי. כשהשעיר לעזאזל למצוקתה הוא שר האוצר לשעבר בנימין נתניהו, שהפך לשק האגרוף של כל "הצדיקים" הרוחצים היום בניקיון כפיים. ומי אם לא המפלגה שבחרה בך לעמוד בראשה, שהיתה שותפה בכירה באותה ממשלת עושק, ולכן גם אחראית לכל מחדליה.
תודה לך עמיר על הסצינה מ"ארץ נהדרת" שהצגת בפנינו, כשאנסת את שרי העבודה לחתום על הצ'ק הפתוח של מכתב ההתפטרות, כשחסמת אותם בדישם את מנעמי השלטון, המוענקים ביד רחבה לשרי הממשלה.
תודה לך עמיר שהסקרים השקריים לא ריפו את ידיך, המשכת במירוץ והבסת את החתרן הבלתי נלאה והבלתי מתכלה.
תודה לך עמיר שעשית לכולם בית ספר, צנחת עליהם לפתע משדרות הנידחת, קבעת לגיבורים הגדולים את סדר היום הלאומי, כשאתה מראה להם אחת ולתמיד מאיפה הדג מטיל את מימיו...
שימותו הקנאים הלועגים לאנגלית העילגת שלך ולשפם הסטליניסטי שלך. תן לכלבים לנבוח, כי השיירה שלך עוברת על אפם ועל חמתם של כל המייללים...
אולם למרות שפע דברי התודה שהרעפתי על ראשך עמיר, לא אבחר בך, וזאת בשל דעותיך היוניות מדי לטעמי. חבל שאינך מודע לכך כי כאן במזרח התיכון הישן מיושן, הנכווה ברותחין של אוסלו- חייב להיזהר בצוננים של ז'נבה.
אסיים באיחולים חמים: שתזכה עמיר להנהיג אופוזיציה אמיצה ולוחמת, כזאת שתעמוד על המשמר, תמרר את חייה של הממשלה הנבחרת, ותאלצה לתת את הדין על כל מעשיה. רק אז תשוב הדמוקרטיה שלנו לתפקד כמו בכל מדינה מתוקנת, בה הממשלה מנהלת את המדינה בתנאי שלא תמעל בתפקידה. משום שמיד לאחר המחדל הראשון, תודח מהשלטון על-ידי אופוזיציה לוחמת האורבת לה בפינה רעבה ותאבת שלטון.
לא פעם התהפכו לנו בני המעיים, כשראינו בעיניים כלות, כיצד הולכת ומסתאבת לה ללא בושה ממשלה מושחתת, ללא מוראה של אופוזיציה לוחמת שתבוא במקומה.
והדבר המדהים ביותר הם הסקרים האחרונים, המלמדים שמפלגתו החדשה של דון שרון זוכה לאהדה של ציבור עצום, המתעלם בצורה בלתי מובנת משחיתותו של ראש המאפיה ובניו.

תאריך:  23/11/2005   |   עודכן:  23/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר MD
ישנו קו שבו מנהיג הופך לעריץ. לטעמי אריאל שרון עשה זאת בפינוי חומש ושא-נור
ד"ר שמואל גורדון
עו"ד יראון פסטינגר
חנה בית הלחמי
לפני שלוש שנים הכל נראה אחרת: התרסקות בועת ההיי-טק עוד לא שקעה למעמקי התובנה החברתית-מעמדית של כולנו ותוצאות המדיניות הכלכלית עוד לא הובנו כקטסטרופה חברתית. עם ישראל חשב ששינוי יביאו שינוי
אביתר בן-צדף
בתגובה לפעילות החיזבאללה, שלף צה"ל ממגירה עבשה, שכתוב עליה באותיות של קידוש לבנה, "תוכניות שלא עושות דבר", כמה מעשים יצירתיים    כנראה, שוב נשלחו מטוסי צה"ל ותותחיו לסייע לחקלאים לבנוניים במלאכה הקשה של סיקול אדמותיהם    שוב בוזבזו אמצעי לחימה, שעות מנוע ושעות טיסה על פעולה ריקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il