חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש מאי בקמפיין פרסום נוסף בעיתונות ובאינטרנט לרגל השקת קטלוג המשך לקולקציית אביב-קיץ 2007.
הסלוגן שילווה גם את הקמפיין הנוכחי הוא: Renuar- The Fashion Way. רנואר ממשיכה את הקו, אשר במסגרתו היא מעדכנת את הקולקציה בכל ההשפעות והטרנדים החדשים מעולם האופנה הבינלאומי. כחלק מתפקידה כחברת אופנה צעירה, עדכנית ומובילת דרך בעולם הטרנדים הישראלי, רואה רנואר בהשקת קטלוג קיץ נוסף, כחלק מדיאלוג בינה לבין הצרכן, דיאלוג שמשקף רענון, חדשנות ועדכניות.
הדיאלוג יתבטא בקטלוג שני בסדרה - "summer nights collection", שיתבסס על הטרנדים והצרכים של הלקוחות בתקופה זו. למשל: צרכים שמתבטאים בקולקציות ערב עם תחילת עונת החתונות והאירועים, ביגוד והנעלה לעונת הרחצה, או קו ה-"dress me up" פריטים בהשראת שנות ה-70 עם הדפסים גראפיים ופרחוניים שזהו טרנד מוביל הקיץ.
הקמפיין משלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.
היקף תקציב מסע הפרסום והשקת הקטלוג הנוסף נאמד ב-1.2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה חמישית.
הקמפיין יכלול: קטלוג קיץ נוסף שיופץ בחנויות בחודש מאי בתפוצה של כ-250,000 עותקים, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, באתרי אינטרנט מובילים, הפקות אופנה, קטלוג שיופץ במגזין לאישה ב-100,000 עותקים וקטלוג שיופץ במגזין GO ב-20,000 עותקים.
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנואר: "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן הסלוגן Renuar- The Fashion Way. רנואר דואגת לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי אברהם
מנהל קריאייטיב :שאול נפתלי
ארט דיירקטור: קארין לוי
סמנכ"ל לקוחות: דפנה שביט
תקציבאית: מיטל פודינסקי
צלם: אשל עזר
סטייליסט: ראובן כהן
משרד יחסי ציבור: בר תקשורת
חברת "רנואר", נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשת "רנואר נשים" המונה 42 סניפים ו-5 חנויות "רנואר מן" המונה 32 סניפים. בנוסף מפעילה הרשת 5 חנויות חנויות עודפים.