רכבת ישראל עולה השבוע עם קמפיין בטלוויזיה וברדיו. בטלוויזיה ישודר סרטון בן 15 שניות אשר מעביר מסר של יתרון מהירות הרכבת אל מול אלטרנטיבת הפקקים. עלות מוערכת לקמפיין כ-300 אלף דולר.
התשדיר מציג פקק בו המילים משאית, מכונית, אוטובוס, ג'יפ, טנדר, טוסטוס, משטרה, מופיעים בצפיפות -כולם תקועים בפקק! כשברקע רעש של צפצוף מכוניות, רחוב ואנשים. מנגד המילה "רכבת ישראל" חוצה את המסך במהירות.
הקמפיין יעלה גם ברדיו בתשדיר של 30 שניות העושה שימוש בז'אנר דיווחי התנועה כדי להעביר את המסר: קריינית תקריא דיווחים ותזמונים של פקקים בכבישים ולאחר מכן תציג את האלטרנטיבה של הרכבת. לדוגמא: רכבת ישראל מביאה אתכם מתל אביב לכפר סבא ב-26 דקות בלבד.
לקמפיין (ברדיו ובטלוויזיה) 3 ורסיות: מת"א לחיפה ב-37 דקות, מת"א לרחובות ב-20 דקות מת"א לכ"ס ב-26 דקות.
המסר: בלי פקקים, בלי כאבי ראש, רק רכבת.
קרדיטים : קריאייטיב - זרמון גולדמן,
רכישת מדיה - יורוMPG