X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטען ג'ון ברייס הדרכה;
ג'ון ברייס הקימה את המרכז בשיתוף עם חברת קוץ'
סיסטם הטורקית המובילה בתחום המחשוב במדינה
▪  ▪  ▪

ג'ון ברייס הדרכה פותחת מרכז הדרכה בטורקיה בשיתוף עם הקונצרן העסקי הגדול במדינה.
ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת מנטרג'י (לשעבר גילת תקשורת) , הקימה מרכז הדרכה בטורקיה בשם "קוץ'-ברייס" על מנת לספק את כל שירותי הלימוד וההכשרה בתחום הייטק. ג'ון ברייס הדרכה הקימה את מרכז ההדרכה בשיתוף עם חברת קוץ' סיסטם (Koc System), חברה בקבוצת קוץ' הטורקית ומובילה בתחום המחשוב במדינה.
מרכז ההדרכה קוץ'-ברייס יספק מבחר של תוכניות הכשרה בתחום טכנולוגיות המידע בטורקיה ובכלל זה הכשרות של חברות הייטק כמו מיקרוסופט, סאן, סיסקו וצ'ק פוינט. בנוסף תקיים קוץ'-ברייס הדרכות בטכנולוגיות אינטרנט, ERP, CRM, סחר אלקטרוני והכשרת משתמשי קצה. ללקוחות בטורקיה תפעיל החברה את תוכנית ההסבות הייחודית של ג'ון ברייס הדרכה המאפשרת ליחידים לעבור הכשרה לעיסוק בתחום טכנולוגיות המידע.
קוץ'-ברייס יציע תוכניות לימוד טכנולוגי משולב, המבוסס על מודל E-Learning של ג'ון ברייס הדרכה. המודל של ג'ון ברייס פותח ויושם בישראל ומשלב בין לימוד מסורתי בכיתות מודרכות, הדרכה עצמית מבוססת תוכן אינטרנטי ולימוד מרחוק שמועבר באמצעות טכנולוגיות הכיתה הוירטואלית של מנטרג'י.
ערן לסר, מנכ"ל משותף במנטרג'י אמר: "יש ביקוש ענק למקצועני טכנולוגיות בחלקים רבים של העולם וטורקיה אינה שונה במובן זה. שיתוף הפעולה שלנו עם קוץ'-סיסטם הופכת את קוץ'-ברייס למרכז הדרכת טכנולוגיות המידע הגדול ביותר בטורקיה. יחד אנו נעזור לארגונים טורקיים להתמודד עם הצורך הגובר בהכשרות טכנולוגיות מידע, פיתוח אישי והכשרת עובדים".
לדברי אייל שנייד, סגן נשיא לשיווק בג'ון ברייס אירופה: "אנו מצפים להכשיר ולהדריך במהלך שלוש השנים הקרובות באירופה 5000 מקצועני מחשוב. אנו יודעים מתוך הניסיון כי האיכות הגבוהה של ג'ון ברייס הדרכה מבטיחה כי הבוגרים יזכו לביקוש רב. מרכז קוץ'-ברייס מספק לטורקיה את האמצעים על מנת להישאר בעמדת תחרות בעולם המחשוב".
ג'ון ברייס הדרכה היא חברת הדרכה מובילה בישראל ובאירופה, אשר פעילה החל משנת 1994. ג'ון ברייס הדרכה מעבירה הדרכת טכנולוגיה באמצעות מרכזי הדרכה באנגליה, גרמניה, ישראל, טורקיה והונגריה עם יותר מ3000- בוגרים מדי שנה. החברה מוציאה 200 תוכניות הדרכה וקורסים, כאשר כל אחד מהם מותאם לצרכים המשתנים של הלקוחות. ג'ון ברייס הדרכה מכשירה מקצועני טכנולוגיות מידע, מנהלים, מפתחים ואנשי תשתיות במגוון רחב של נושאים ומשמשת מרכז הדרכה מורשה של מיקרוסופט, אורקל, סאן, סיסקו, נובל ועוד.
קבוצת קוץ' הוקמה בשנת 1926 כעסק קטן בתחום המסחר ובתוך שבעה עשורים הפכה לקבוצה העסקית הגדולה ביותר בטורקיה. לקבוצה חלק מרכזי בכלכלת טורקיה עם יותר מ48,000- עובדים, 10,000 שותפים, 10,000 מפיצים מורשים ויותר ממאה חברות העוסקות במגוון תחומים רחב ובכלל זה מכוניות נוסעים, מכוניות מסחריות, מזון, מסחר, אנרגיה, מכרות, תיירות, סחר חוץ, בנקאות, ביטוח ובניה.
קוץ' מחשבים נוסדה בשנת 1945 ומחזיקה כיום 18 סניפים במדינה העוסקים בכל תחומי המחשוב. קוץ' מחשבים מייצגת חברות מובילות כמו אוויה, קומפאק, אורקל, מיקרוסופט, סאפ, AT&T, ביי נטוורקס, ברוקט, צ'ק פוינט, סיסקו, EMC, מוטורולה, נורטל, אופן מרקט, זירוקס ועוד.

תאריך:  29/05/2001   |   עודכן:  31/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת הניהול W&S;
שגית אופיר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הרשת הסלולרית מירס-מוטורולה;
במסגרת הפעילויות יחולקו גלויות עם שאלות אודות המותג החדש, ובין העונים יוגרל נופש באחד מ-7 יעדים אקזוטיים בעולם עם 7 חברים מועדפים
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה בכנס שנערך על-ידי פורום MIT;
פורום MIT ליזמות בשיתוף עם ביה"ס למוסמכים במנהל עסקים ע"ש רקנאטי ובשיתוף משרד עו"ד יוסיפוף, כהן ושות' ורשת עורכי הדין הכלל אירופאית CLG.
שלי , יחסי ציבור
- הודעה מטעם הכשרת הישוב חברה לביטוח;
הרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכם ברווח נקי של
2.5 מיליון ש"ח לעומת 4.3 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2000.
גיל יודילוביץ, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אומני מותגי מזון;
לדברי אודי שמאי, מנכ"ל אומני מותגי מזון הרווחיות נובעת מהתייעלות המערכת הניהולית וממבצעי שיווק מקומיים ממוקדים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il