X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם בייגל בייגל קמפיין חדש למבצע
▪  ▪  ▪

בייגל בייגל, המובילה את שוק הבייגלה בישראל, ממשיכה לחזק את הקשר עם הילדים, תחת הסיסמה "בייגל בייגל – המשחק הכי טעים שיש", ויוצאת בקמפיין למבצע הקיץ הגדול "המשחק הכי מהיר שיש", בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
המהלך, באמצעות משרד הקד"מ טרגט מרקט ו משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, פרסום על גבי אריזות הבייגלה ובנקודות המכירה.
במסגרת המבצע, קונים אריזות בייגלה של בייגל בייגל המשתתפות במבצע, מביטים בתמונות שבאריזות, מתקשרים לטלמסר שמספרו 6060602-03, עונים על שאלות בנוגע לדמויות, ובכל יום 2 המתקשרים שעונו נכונה הכי מהר, יזכו במכשיר סוני פלייסטיישן נייד PSP + משחק + נרתיק. התמונות שבאריזות הן גם מדבקות מדליקות.
המבצע בתוקף בין התאריכים 3.6.2007 ל-28.6.2007 (בימים ראשון-חמישי בלבד) ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.
חברת בייגל בייגל השיקה בחודש שעבר מהלך אסטרטגי רחב היקף, במסגרתו היא מחזקת את תקשור הערכים התזונתיים של סדרת מוצרי הבייגלה, ומסבירה לראשונה באומץ, באחריות ובצורה מפורטת כיצד יש להתייחס לטבלה התזונתית שעל גבי המוצרים. במהלך זה מציגה החברה חדשנות ומדגישה את מובילותה, אחריותה ובידולה של בייגל בייגל בקטגוריית החטיפים, תוך פנייה להורים ולילדים.
ההשקה כוללת: עיצוב מחודש לאריזות הבייגלה, הבחנה בין סדרות הבייגלה על-פי צבע, צורה ודמות, והמשך תקשור שפת המשחקים של בייגל בייגל לצד השקת אתר משחקים באינטרנט הפונה לילדים.
אריזות הבייגלה החדשות של בייגל בייגל ממשיכות את השפה התקשורתית, חזית האריזה פונה לילדים ומותאמת לשפת המשחקים. היא כוללת לוגו בייגלה חדש, צעיר וזורם המותאם לשפה החדשה בשילוב דמות המייצגת את צורת הבייגלה.
כדי לייעל את תהליך הקניה ולעשותו מהיר ונוח יותר עבור הקונה, יצרה בייגל בייגל לראשונה הבחנה בין סדרות הבייגלה השונות על-פי צבע, דמות וצורה, שתקל על הצרכנים להבדיל בין בייגלה שומשום, מלח, מיקס וכו'
כמו כן, מוצרי הבייגלה עברו חלוקה על-פי צבעים: מוצרי הבייגלה עם מלח מזוהים ע"י הצבע הצהוב, סדרת בייגלה שומשום ע"י הצבע האדום, בייגלה מיקס מוצע באריזות כחולות וסדרת הבריאות באריזות ירוקות.
בייגל בייגל בחרה לציין באופן בולט על גב האריזה טבלה תזונתית המכילה פירוט מלא מעבר למקובל כיום, עם התייחסות מפורטת לסוכר, שומן טראנס וסיבים, כחלק מהשקיפות מול הצרכן ותקשור מסרי התזונה הנכונה מול ההורים.
על גב האריזה מצוין כי בבייגלה עד 70% פחות שומן מחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וחטיפי צ'יפס מטוגן וכן מופיע סימון כי המוצר מכיל סיבים תזונתיים.ערכי השומן על סוגיו כמו גם כמות הסיבים מופיעים בהדגשה בטבלה התזונתית.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים – בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.

תאריך:  28/05/2007   |   עודכן:  28/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il