X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שפייזמן: כ.א.ל מובילה את שוק כרטיסי האשראי כחברה עצמאית בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי בישראל
▪  ▪  ▪

חברת כ.א.ל משיקה היום לראשונה (יום ד', 30.5.01) זהות תאגידית חדשה במסגרת האסטרטגיה השיווקית של החברה. כ.א.ל מבטאת את היותה חברת כרטיסי האשראי העצמאית היחידה בישראל. החברה תקרא מהיום CAL. השינוי יתבטא בלוגו היוצר את הזהות התאגידית והתהליך ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. על כך מסר היום גיל שפיזמן, סמנכ"ל שיווק ועסקים בחברת CAL.
לדברי שפייזמן, עד היום זוהתה פעילות החברה תחת המותגים "ויזה כ.א.ל" ו"דיינרס קלוב" ואילו מהיום תזוהה הפעילות העסקית ותאוחד תחת השם CAL.
(CORPORATE IDENTITY).
בניית הזהות התאגידית מצטרפת לשורת צעדים שיווקים נוספים אותם החלה החברה לערוך במחצית 2000 כחלק מהיערכותה לקראת השינויים בשוק כרטיסי האשראי.
האיתנות הפיננסית, הניסיון רב השנים והערכים הנכסים של מותגי האשראי שמפעילה החברה מאפשרים לה להיערך לשינויים שחלו ושעוד צפויים.
בקרוב צפוי שוק כרטיסי האשראי בישראל להיפתח לתחרות משוכללת. תחרות בה תוכל CAL להנפיק ולסלוק את מותג המאסטכארד וזאת בנוסף למותגי "ויזה ודיינרס". הצרכן יוכל לבחור הן את המותג והן את החברה המנפיקה כל זאת על-פי טעמיו וצרכיו וללא קשר לבנק בו מנוהל חשבונו.
שפייזמן מציין כי כרטיסי האשראי בישראל היו אמצעי תפעולי לניהול מסגרת האשראי של החשבון "עובר ושב" של הלקוח. CAL הינה החברה היחידה המעמידה באמצעות הכרטיסים אותם היא מנפיקה מסגרת אשראי נפרדת ושאינה תלוייה במסגרת האשראי של חשבון הבנק.
קריאת מפת התחרות מבעוד מועד וההבנה שהשוק המשתנה מגלם בתוכו הזדמנויות עסקיות הביאה להצטרפותם של קבוצת אליעזר פישמן וחברת הביטוח הראל המשמר לבנק דיסקונט והבינלאומי כבעלי החברה.
התמהיל הייחודי של הקבוצה מאפשר ל-CAL:
- נגישות למאות אלפי לקוחות חדשים
- יצירת עולמות תוכן חדשים ומגוונים בכרטיסי האשראי אותם היא מנפיקה.
הקמתם של למעלה מ-30 מועדוני לקוחות נבעה מההכרה כי קיים צורך אמיתי אצל הלקוח לעולמות תוכן נוספים וחדשים, עולמות המייצרים ערך מוסף לפונקציונאליות של הכרטיס כאמצעי תשלום ו/או מסגרת אשראי. עם מועדוני הצרכנות החדשים נמנים : סקאל, פאורקארד, משביר מחסני אופנה ועוד.
המבחן האמיתי ליתרונות הצרכניים והפיננסיים הגלומים בכרטיסי כ.א.ל הינו העדפתם של כ-200,000 לקוחות מכלל המערכת הבנקאית, לבחור את אחד ממותגי CAL על פני או בנוסף לכרטיס שהוצע להם על-ידי הבנק בו מנוהל חשבונם.
חשוב להדגיש כי לקוחות אלה בחרו בכרטיס של CAL לאחר שבחנו את האפשריות העומדות לרשותם, וערכו השוואה בין כרטיס האשראי שמוצע להם על-ידי הבנק בו מנוהל חשבונם, לכרטיס כ.א.ל.
להימנות על לקוחות חברת כ.א.ל מצריך את הלקוח לפעולה אקטיבית של פניה לחברה, וחתימה על הרשאה לחיוב חשבון. אולם לאחר חשיבה צרכנית תועלתית בחרו 200,000 לקוחות להחזיק את כרטיס האשראי המעניק להם את האפשריות הצרכניות והפיננסיות הרחבות והמשתלמות ביותר.
לדברי משה ראובני, מנכ"ל משותף ובעלים של ראובני פרידן, המהלך הפרסומי החדש תחת המותג CAL, משרת את האסטרטגיה של החברה. לימוד מעמיק של צרכי הלקוח ועולמות התוכן הצרכניים, הביאו לקמפיין המדגיש את היחיד והפוטנציאל האישי. התובנה עליה מתבססת מהות המותג החדשה של CAL, מגיעה מעולם "הרצונות". רצונות הכרוכים בהתלבטות, ואינם רק גשמיים, ויש בהם גודל ועוצמה ברמה האישית.
CAL תסייע ללקוח שלה, באמצעים העומדים לרשותה, להגשים את מושאי שאיפותיו, שהם תמיד יותר ממרכיבי המציאות היומיומית שלו, CAL שואפת לאפשר לכולנו למצות את הפוטנציאל הקיים בכל אחד. לדבריו, המותג החדש CAL מתרגם את עצמו לשורה של ערכים אליהם הוא שואף להגיע ואותם הוא מבקש לשדר בקשר שלו עם הסביבה.
הלוגו החדש של החברה, מורכב מרבועים בגווני כחול-ירוק היוצרים את השלם. הלוגו הינו חלק משפת המותג החדשה - שפת ריבועים - שפה חדשנית, בינלאומית.
כיתוב שם החברה באנגלית תואם את רצונה של החברה לפעול כמו חברות בינלאומיות בתחום כרטיסי אשראי ומעניק לה אונברסליות.
ההשקעה במהלך כולו מוערכת בכ-2.5 מיליון דולר, קמפיין שמורכב ממודעות עיתונות, דיוור ישיר וסרטון פרסומת שיעלה החל מהערב.
הסרטון מציג מלצרית, איש עסקים ועקרת בית במצבים יומיומיים, בעבודתם או בעיסוקיהם. שבריר שניה של חלום נושא אותם הרחק למציאות הנכספת.
המלצרית מוצאת את עצמה מקבלת את פרס האוסקר - להאמין יותר, איש העסקים מוצא את עצמו בפרק שעשועים עם בנו - להתרגש יותר, ועקרת הבית מוצאת את עצמה מפליגה על יאכטה - להגשים יותר.
הרעיון המוביל נפרש בסוף: "יש בך משהו ששואף ליותר, אל תוותר, לך על זה, אנחנו איתך. כ.א.ל - לרצות יותר".
מנהלת הפרסום: סלעית גרניט
משרד הפרסום: ראובני פרידן
מנהלת לקוחות: שרי אסף מלמוד
סופרוויזר: שרון קנופני חן
תקציבאית: יעל שטמלר
מנהל קריאיטיב: עופר יער
ארט דירקטור: אלכס אטלס, ארז בכר
קופירייטר: גיא גורן, אביב שטיין
מפיקת משרד: איריס ישראלי
הפקה: ראבל - עמית דקל
במאי: ליאור הרלב
פוסט פרודקשיין: גרוויטי
כ.א.ל נמצאת בבעלות בנק דסקונט (%60), בנק הבינלאומי(%20),
קבוצת אליעזר פישמן (%15) והראל-המשמר (%5).

תאריך:  30/05/2001   |   עודכן:  30/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי יוסף, דובר
שר האוצר וסגן ראש הממשלה סילבן שלום אישר את תזכיר החוק החדש
עדי מוצפי, יחסי ציבור
-הודעה מטעם אינטל;
מעבד האיטניום, המיועד לרמות הגבוהות ביותר של ארגונים ומחשבים בעלי ביצועים גבוהים, הראשון במשפחה של מוצרי 64 ביט של אינטל.
גיא שמואלי, יחסי ציבור
- הודעה מטען ג'ון ברייס הדרכה;
ג'ון ברייס הקימה את המרכז בשיתוף עם חברת קוץ'
סיסטם הטורקית המובילה בתחום המחשוב במדינה
תמר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת הניהול W&S;
שגית אופיר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הרשת הסלולרית מירס-מוטורולה;
במסגרת הפעילויות יחולקו גלויות עם שאלות אודות המותג החדש, ובין העונים יוגרל נופש באחד מ-7 יעדים אקזוטיים בעולם עם 7 חברים מועדפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il