X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת שטיר
▪  ▪  ▪

התערוכה המקצועית לכושר, ספורט, ואורח חיים בריא בארגון קבוצת שטיר תיערך בגני התערוכה בת"א בין התאריכים 30-31 למאי. בתערוכה שנערכת זו השנה השנייה משתתפות החברות המובילות בתחום ציוד הספורט והכושר על כל מרכיביו, ובין המבקרים הרבים שצפויים להגיע יהיה גם שר התרבות ראלב מג'דלה שיפתח את כנס הספורט הבינלאומי.
החידושים הבולטים בתערוכה השנה:
  • קיר טיפוס חשמלי - בתערוכה יוצג לראשונה בישראל קיר טיפוס חשמלי. הקיר החשמלי הוא מעין מסילה ממונעת שזזה לפי קצב ההתקדמות של המטפס. הקיר הייחודי מאפשר למתאמן לקבוע את דרגת הקושי לפני תחילת האימון וכך לעקוב אחר ההתקדמות שלו לאורך זמן.
  • חישוק הולה-הופ - חישוק ההולה-הופ הכבד של בראדקס, שמשקלו 1.2 ק"ג, הוא חישוק המיועד לתרגילי מותניים, ירכיים ושרירי הבטן התחתונה. חישוק ההולה-הופ מתאים לאימוני כושר ולאימוני פילאטיס ומצויד בכדורי לחץ קטנים בחלקו הפנימי שמעניקים עיסוי לגוף בעת האימון. במהלך 10 דקות של אימון כדורי הלחץ של החישוק מעסים את העור והשרירים קרוב ל-30,000 פעם.
  • הכנס מטבע קבל מסאז' - חברת massage point יבואנית ומפעילה כורסאות עיסוי המופעלות ע"י מטבעות תציג כורסאות עיסוי המופעלות על-ידי מטבעות לשרות הלקוחות. 5 ש"ח 5 דקות מסאז', 10 ש"ח 15 דקות מסאז'.
  • טרמפולינת ענק - 4.6 זהו גובהה של טרמפולינת הענק שתוצג בתערוכה לרשות המבקרים, הטרמפולינה מגיעה עם רשת ביטחון ומקנה קפיצה בטוחה ומהנה למשתמשים בה. לא רבים יודעים אך הקפיצה על טרמפולינה טובה מאוד לבריאות, הקפיצות מביאות לשיפור בסיבולת לב ריאה, מפחיתות רמות גבוהות של כולסטרול ואף משפרות את הקואורדינציה.
  • ה-dream healther - מכשיר רעידות חדשני המגיע מקוריאה באופן מיוחד לכבוד תערוכת הספורט והכושר של ישראל יאפשר למתעמלים להוריד משקל, להצר היקפים לשפר זריזות וכל זאת בלי להשקיע מאמץ כלל.
  • פינת בריאות ומדידה במכוני כושר שונים - מדובר בפינת שבהן יוכלו המתאמנים לבחון את יעילות ונכונות האימון שלהם. בפינה יימצאו מכשירים שונים וביניהם משקל "טניטה" הבודק הרכב גוף ויחס בין אחוזי שומן למסת גוף; מערכת בדיקת דופק של פולאר ומכשיר לבדיקת מידת כושר באמצעות נשימה, משקל ולחץ שריר.
  • לכוונן מרחק פסיעה - חברת עולם הספורט תשיק בתערוכה את ה-ascent trainer, מכשיר של חברת מטריקס זהו מכשיר אליפטיקל, היחידי בעולם עם מרחק פסיעה ניתן לכוונון. מאפשר לקבוע מרחק פסיעה מ-53 ס"מ עד 60 ס"מ בזוויות שיפוע שונות, ומאפשר עבודה על קבוצות שרירים שונות, חיזוק הישבן, שריר ירך אחורי, ועוד.
  • Improve balance - מכשיר חדשני לשמירה על שיווי משקל. המתאמן משפר תנוחתו בהתאם לסקאלה המראה לו את רמת שיווי המשקל. המכשיר נרשם כפטנט, מתאים מאוד לאוכלוסיה מבוגרת, זמן עבודה קצר - 5 דקות.
  • Line Easy - קבוצה של עד 18 מתאמנים מתכנסת בחדר בו נמצאים 18 מכשירים. 9 מכשירי כוח אנאירובי שונים העובדים על כל חלקי הגוף וביניהם 9 מדרגות סטפר לאימון אירובי.
  • מסילת ריצה ידידותית - מסילת הריצה הנמכרת ביותר בעולם מגיעה סוף סוף לישראל, עם המילה האחרונה בתחום האנטרטיינמנט- חיבור בילט אין ל-i- Pod, מסך טלוויזיה 17 אינטש מעל המסילה, מאמן אישי וירטואלי למיקסום תועלות וגיוון הריצה, כולל תצוגה גרפית של התוכניות השונות. ובנוסף רצועה המשמנת את עצמה.
  • מר מרכז 2007 - בתחרות ישתתפו מתחרים המיוצגים על-ידי מכוני פיתוח גוף מנתניה ועד אשדוד, אותם ישפטו בין היתר יאיר להב-רכז הוראת התזונה במכון וינגייט, עו"ד יואל רשף, ודוד ששון- מר ישראל בעבר. תחרות מר מרכז היא השלב המקדים לתחרות מר ישראל שתיערך באוגוסט, שתהיה פתוחה גם לנשים.
תערוכת GYM ISRAEL, 30-31 במאי
שעות ביקור: 11:00 - 20:00
מחיר כניסה ליחיד 30 ₪,
  • בשל אופייה המקצועי של התערוכה הכניסה למבקרים מעל גיל 16

תאריך:  29/05/2007   |   עודכן:  29/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il