X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

יוניליוור ישראל, המשווקת את דאודורנט AXE עולה בקמפיין, בהשקעה של 3.5 מיליון שקל, באמצעות מקאן-אריקסון. המהלך, כולל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובקולנוע וכן פעילות אינטרנט 2.0 WEB באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead ותקשור בנקודות המכירה ומקומות הבילוי המובילים.
סדרת סרטוני הפרסום החדשה של AXE תחת הכותרת ! GET A GIRLFRIEND שמה במרכז את הגברבר הצעיר, המשועמם, ובעל התחביבים המוזרים ומעודדת אותו לצאת, ליצור אינטראקציה (באמצעות AXE כמובן) ולהשיג חברה ומהר!
את הקמפיין מלווה פעילות הממוקדת צעירים, באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead, שמטרתה יצירת קשר עם קהל המטרה והנעתו לפעולה יצירתית ואקטיבית. לשם כך הוקם אתר אינטרנט מושקע בטכנולוגיית 2.0 WEB המעודד את הגולשים ליצור סרטים משלהם ולהגיב לסרטי וידיאו ביתיים ברוח סרטי הפרסומת. פעילות זו מאפשרת לגולשים להשתתף בעיצוב תכני האתר ולחזק את הקשר של הצרכנים למותג אקס. יוצרי הסרט הזוכה יקבלו פלייסטיישן 3.
בנוסף, יקיים המותג פעילות שטח בהם מצוי קהל המטרה שתכלול עידוד התנסות.
במקביל, מרחיבה יוניליוור את מגוון המוצרים בסדרת AXE ומשיקה ניחוח חדש - AXE CLIX - בניחוח רענן המוצע בספריי גוף (לכל הגוף) ובסטיק. המוצר החדש יצטרף לששת הניחוחות הקיימים הייחודיים של AXE.
המוצר החדש AXE CLIX בניחוח רענן ובעל נוכחות, זכה להצלחה עצומה בחו"ל. בהתאם למסורת השקת ריח חדש בכל שנה, יעלה למדפים ובניחוחו החדש והמבודל יציע לצרכן אפשרות נוספת וייחודית.
מותג AXE מוביל את קטגוריית דאודורנטים לגברים עם נתח שוק של 20% (נילסן, רבעון ראשון 2007).
את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
סדרת AXE דאודורנט כוללת 6 מוצרים במגוון ניחוחות ייחודיים ועכשיו גם AXE CLIX- בניחוח רענן ובעל נוכחות.
דאודורנט AXE מהסדרה החדשה מוצע לצרכן במחיר מומלץ של 32.99 ש"ח (76 גרם).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2005 בכ-42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום הניקיון.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  30/05/2007   |   עודכן:  30/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il