X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

תלמה מקבוצת יוניליוור, מובילת שוק המיונז בישראל, משיקה קמפיין באמצעות הפרסום באומן בר ריבנאי, לסדרת הממרחים ורטבים לסלט תלמה Squeeze, תחת הקונספט "טעים כמה זה מהיר".
הקמפיין, בו הושקעו 1.5 מיליון ₪, כולל סרט פרסום שעולה בערוצים 2, 10,9 ו-24, שילוט חוצות ב-7 מוקדים ופעילות בנקודות המכירה.
סרט הפרסום עושה שימוש באלמנטים מעולם מרוצי המכוניות כשהוא מדמה את הכנת הסנדוויץ' לרכב מירוץ הנכנס לעמדת הטיפול ובמהירות שיא יוצא מוכן.
הסדרה החדשה - תלמה Squeeze - כוללת 2 רטבים לסלט חדשים: רוטב אלף האיים ורוטב אלף האיים לייט, לצד 3 ממרחים ותיקים: מיונז אמיתי, מיוקל 5% וממרח סנדביץ'. כל מוצרי הסדרה משווקים בבקבוקים חדשניים לחיצים, העומדים על הראש, בעלי עיצוב ארגונומי ונוח לשימוש ובמראה רענן וצבעוני.
דבי מזוז, מנהלת קטגוריית מיונז ורטבים, יוניליוור ישראל: "צריכת הכריכים והסלטים הינה עצומה וצומחת. לכן, במסגרת חידוש פני הקטגוריה הוחלט על מהלך שיענה על המגמה בצורת ממרחים ורטבים לסלט באריזה הקלה ביותר לשימוש. הסדרה החדשה פונה לקהל צעיר יותר, המעוניין בקלות ומהירות השימוש, כך שמהווים פתרון הרבה יותר רלוונטי וצעיר ויוכל להגדיל את הצריכה בקרב הצרכנים הקלים וחדשים ולספק פתרון נוח גם לרטבי הסלט. הסדרה לוקחת בחשבון גם פתרונות דיאטטיים יותר בדוגמת מיוקל 5% ורוטב אלף האיים לייט. תלמה Squeeze מספקת לצרכנים דרך קלה, מהירה וכמובן טעימה להכנת כריכים וסלטים. הסדרה שומרת על הערכים הותיקים והאהובים של מיונז תלמה לצד חדשנות ורעננות הפונה גם לקהל צרכנים חדש וצעיר יותר".
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי והביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב - ערן בר יוחאי
מנהל קריאייטיב - זאביק גנני
צוות קריאייטיב - שאול אלון, יובל צוקרמן, עידן רגב.
מנהלת לקוחות - יעל רון
סופרוויזר - רובי ברזני
תקציבאית - עמית סמרי
פלנינג-ליבי כץ ושירה שקד
הפקה - דורית גווילי וגלי שטרקמן
מנהלת תחום רטבים ומיונז - דבי מזוז
במאי- רם ברוך
גוסטבו הפקות

תאריך:  30/05/2007   |   עודכן:  30/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il