X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אופרן הולידיי אוטו
▪  ▪  ▪

אופרן הולידיי אוטו, החברה הגדולה בישראל להשכרת רכב בחו"ל, חוגגת 17 שנה של פעילות ומשיקה גרסה משודרגת לאתר האינטרנט שלה, שם אפשר למצוא כ-120 מבצעים מיוחדים למקדימים להזמין.
"הכי משתלם להזמין באתר האינטרנט שלנו.” אומר אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן. "עושים הזמנה מלאה, בחמישה צעדים פשוטים, ונהנים ממבצעים רבים שלא ניתן לקבל בטלפון. לצערי, יש עדיין פער אדיר בין השימוש של ישראלים באינטרנט לצורך חיפוש וקבלת מידע לבין ביצוע הזמנות אונליין. ההזמנה באתר בטוחה לחלוטין ומבטיחה את הדיל המשתלם ביותר. המבצעים גם מתחלפים מדי יום אז כדאי להיכנס ולבדוק מה חדש, ולהזמין בלי חשש", מדגיש דנאי.
"חברות השכרת הרכב בחו"ל מנצלות את התקופה הזו, שבה ניצולת צי הרכב שלהן לא מלאה, כדי לתת לנו מבצעים רבים למקדימים להזמין. מי שלא מנצל את התקופה הזו עלול למצוא עצמו בלי רכב בשיא העונה, או עם רכב שלא ממש מתאים לצרכיו. לכן, אין שום סיבה לא להזמין מוקדם וליהנות משלל המבצעים וההטבות שיש כרגע. אנחנו לא גובים דמי שינוי, או ביטול מראש כך שאין בעצם שום סיכון".
לאופרן יש הרבה סיבות לחגוג. היא מובילה את שוק השכרת הרכב בישראל עם מוצרים ביותר מ-4,000 תחנות, המתפרסות ביותר מ-40 מדינות המקומות שונים בעולם, ובין השאר, היא מפעילה סניפים מצליחים מאוד בצ'כיה, הונגריה, יוון, סלובניה, קפריסין, רומניה, בולגריה וסלובקיה. אתר האינטרנט שלה מתורגם כבר לשש שפות והיד עוד נטויה.
"אופרן הולידיי אוטו" מציעה השכרות רכב בלמעלה מ-4,000 תחנות במעל 40 מדינות ברחבי העולם. החברה הסיטונאית הגדולה בישראל להשכרת רכב בחו"ל, הוקמה בשנת 1990. מאז הקמתה, הובילה אופרן מהפכה בשוק השכרת הרכב בישראל, כאשר הייתה הראשונה להציע מוצר ידידותי, הכולל את כל המרכיבים, במחירים שווים לכל נפש ועם תנאי הביטוח המקיפים ביותר הנותנים את התמורה הטובה ביותר.
אופרן משמשת כמרכז ההזמנות המזרח-תיכוני והמזרח-אירופאי של holiday autos internation ברוקר השכרת הרכב הגדול ביותר בעולם. אופרן מפעילה סניפים מצליחים ביוון, קפריסין, צ'כיה, רומניה, בולגריה, הונגריה ועוד. הפילוסופיה העסקית של אופרן הולידיי אוטו היא להצטיין ביעילות, חדשנות, טכנולוגיה ומקצועיות, בשירות בעל ערך ללקוח וביצירת סטנדרטים בינלאומיים אשר יהיו הטובים ביותר בתעשיית השכרת הרכב.

תאריך:  30/05/2007   |   עודכן:  30/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il