X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת GOLBARY
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת GOLBARY מרשתות האופנה הגדולות בארץ עושה צעד נוסף בדרך לכיבוש הפסגה ומגייסת, להובלת קמפיין החורף, את שתי כוכבות העל והחברות הטובות מירי בוהדנה ואילנית לוי.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גדי אדר THINK DESIGN, יעלה בתקציב של חצי מיליון דולר ויכלול סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות ויחסי ציבור. לפרזנטוריות תשלם GOLBARY 100 אלף דולר לעונה.
כזכור, שיתוף הפעולה עם בוהדנה כפרזנטורית של החברה החל לפני שלוש שנים וזכה להצלחה רבה, דבר שהביא את החברה להמשיך את הקשר עמה גם ל-5 העונות הבאות. השנה, בשל הריונה של בוהדנה, נבחרה באופן טבעי אילנית לוי, מלכת היופי לשעבר וחברתה הקרובה של בוהדנה, להיות מחליפתה בקמפיין הקיץ, קמפיין שזכה גם הוא להצלחה רבה ולתגובות חיוביות ביותר בקרב הלקוחות.
ב-GOLBARY החליטו להרים את הכפפה ולגייס לקמפיין החורף הקרוב את שתי הפרזנטוריות בקמפיין משותף ובכך ליצור סגירת מעגל אסטרטגית.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY, "החיבור בין שתי הכוכבות מהווה עבורנו צעד נוסף במגמה אותה התחלנו לפני 3 שנים עם מירי, המשכנו השנה עם אילנית וכעת, כצעד מתבקש, אנו מאחדים כוחות עם שתי פרזנטוריות מובילות. כיוון שיופין אינו מוטל בספק, אישיותן נעימה, והן אמהות צעירות הן מייצגות את דמות הלקוחה הנאמנה ויוכלו בקלות להתחבר למותג.
ב-4 השנים האחרונות מיתגה הרשת את עצמה כרשת מובילה בתחום ההלבשה הנשית ועד סוף שנת 2007 תמנה "גולברי" 32 סניפים.

תאריך:  03/06/2007   |   עודכן:  03/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il