X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם ספרייט
▪  ▪  ▪

המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות המציגה שיא חדש בנושא מעורבות הצרכנים. במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, מזמין המותג ספרייט את הצרכנים "לגעת במוצר האמיתי" ולעצב באופן אישי את הפחיות של ספרייט, שישווקו לשוק הקמעונאי.
הפעילות תיערך באתר האינטרנט www.sprite.co.il , כאשר 6 עיצובים נבחרים יתנוססו על גבי פחיות המותג ויחשפו בקמפיין טלוויזיה ייחודי.
בנוסף, 001 העיצובים שידורגו עם הציון הגבוה ביותר על-ידי הגולשים באתר של ספרייט, יופקו כפחיות מעוצבות וישלחו לבתי הזוכים. הזוכים יקבלו לביתם תיבה של 24 פחיות פרי עיצובם לשימושם הפרטי.
פעילות זו תמשיך את הקונספט של ספרייט תחת המסר " THE SPRITE WAY" ותעצים את נושא מעורבות הצרכנים בחיי המותג.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "בפעם הראשונה בישראל מאפשר המותג ספרייט לצרכנים לגעת במוצר האמיתי ולעצב את פחיות המותג. מדובר בחדשנות שטרם נעשתה כמותה ומאפשרת לצרכנים לקבוע כיצד יראו הפחיות שישווקו באופן מסחרי. פעילות ייחודית זו הינה חלק ממהלך שיווקי היוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חוויית המותג, כאשר אנו מתכננים להעלות את הפחיות שיבחרו על-ידי הגולשים ועל-ידי צוות שיפוט בראשותו של מנו רפופורט -מנכ"ל גרפיקדיזיין, לקמפיין טלוויזיה ייחודי. פעילות זו ממשיכה את המהלך הקודם שלנו שהיה מבוסס גם כן על שיתוף הצרכנים במסגרתו, עיצבו הצרכנים כ-130,000 חולצות אישיות באינטרנט. כעת, בעקבות ההצלחה, אנו עולים שלב ומעניקים לצרכנים אפשרות להמשיך ולקחת חלק בחיי המותג, תוך נגיעה בערכים המרכזיים של ספרייט: חדשנות, רעננות ומקוריות".
כיצד ניתן להשתתף בפעילות?
באתר ספרייט יוזמנו הגולשים לעצב את פחית ספרייט/דיאט ספרייט החדשה. העיצוב ייעשה על-ידי אייקונים ותמונות שיסופקו לגולשים באתר. הגולשים יוזמנו לדרג את העיצובים. מידי שבוע 100 העיצובים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר באתר יופקו כפחיות מעוצבות וישלחו לבתי הזוכים. הזוכים יקבלו לביתם תיבה של 24 פחיות פרי עיצובם.
מתוך כל העיצובים שיעלו באתר של ספרייט ייבחרו על-ידי ועדת שיפוט מקצועית וע"י הגולשים, שישה עיצובים זוכים (3 לספרייט ו-3 לדיאט ספרייט). עיצובים אלו יופקו ויופצו למכירה בשוק הרחב. כמו כן, 6 הפחיות הזוכות יככבו בקמפיין טלוויזיה ייחודי.
על המותג ספרייט:
המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה על-פי נתוני סטורנקסט- לספרייט נתח שוק מוערך של 61% . בשנת 2006 רשם המותג גידול של 1.8 נקודות אחוז, נתח שוק כמותי, בסגמנט המשקאות בטעם הלמון ליים.
קרדיטים:
מנהלת מותג ספרייט: יפית כהן דמרי.
משרד אינטראקטיב: אידיאולוג'יק.
קד"מ:פרומרקט.
משרד פרסום: גלר נסיס.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.

תאריך:  24/06/2007   |   עודכן:  24/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il